Omu' bun la toate

Treaba de mai jos se face in felul urmator: se ia jumatate de sul de hartie igienica si se rupe in bucati mici si se arunca in toaleta ca sa se inmoaie bine ( asta inainte de-a intra la dus, seara, profitand de neatentia parintilor care unul pregateste mancarea si altul hainele pentru somn ).Cand ajung in baie, curat mizeria lasata anterior ca sa demonstrez ca-s ajutor de nadejde si om bun la toate in casa asta! 😀

12 comentarii la “Omu' bun la toate

  1. fata am murit de raa:::)))) deci el imi place c ae destoinic :))) nu il aduci si la mine
    platesc bine …de la viitoarea nasa din suedia ,:))) e super harnic. va pup pe toti si ma intra si tu pe mess. news waiting for u, pup si fata ..MI-E DOR DE TINE!

  2. Este bestial !!! mai dar cunoaste bine tehnica frecatului cu peria 🙂 se vede ca e cu ochii pe tine ca pe butelie cind faci treaba . Bravooo lui … Cind or sa afle fetele ce gospodar este sa vezi ce coada vor face in fata blocului. Eu in generala pusesem ochii pe un coleg tocmai pentru ca stia sa stringa gunoiul pe faras, mi se parea mie atunci o mare filozofie chestia asta .

  3. @Cristina: el este atent la tot ceea ce fac eu, stie absolut orice actiune s-o faca, exact ca adultii, desigur redusa la varsta lui si cu puterile lui.Iti dai seama ca fiind si gospodar o sa-i creasca valoarea si mai mult! Iar mie pretentiile si mai tare…ca de-o veni cu vreo zana care a tinut-o ma-sa ca pe pantahuza si nu stie de niciunele…grhhhhhh….ma isterizez de pe acum 😀

  4. @miha: vine, vine daca e cu plata cum sa nu-l trimit?Sta si la aer curat si ia si-un ban cinctit 😀 te pupam si noi

  5. @zuzaG: el e mandru si semet de felul lui, dar cand ii reuseste cate-o isprava e ceva de nu-i mai ajungi cu prajina la nas! 😀

  6. @svea: asa-i ca e de mare ajutor pe viitor?Numai ca pe la 14-15 an,, cand am sa-l rog sa ma ajute la diverse imi va spune:’ hai, mama, acum sunt ocupat!” 😀

  7. Am ras cu lacrimi….e tare de tot tipul…daca o tine tot asa in ale gospodariei mai ca ma inscriu la coada de fete de la usa ta! In fond „se poarta” el mai mic ea mai mare! 😀

  8. @oana: hehehe, asa cum scriam intr-un alt comentariu, pe el daca-l vreti asa harnic trebuie arvunit de mic :-D, mai mare cine stie ce puturosenie de copil se va face 😀 ?

  9. :)))nu mai pot de ras,si Eric e inebunit dupa spalatul wc-ului,nu stiu de ce majoritatea au pasiunea asta:))Si la fel se tanguieste cand ii iau peria din mana,off:))Al meu s-a si spalat pe cap cu apa din wc cand eu eram la bucatarie…avea capul leoarca,vai de mine nu stiam cum sa reactionez cand l-am vazut..sa rad,sa plang…?

Lasă un răspuns

