Copilul cu nume de maimutoi sau maimutoiul cu nume de copil

Discutie la cresa, azi, cu bunica unui baietel , coleg cu Ayan:
bunica:-” stiti ca T.al nostru il iubeste foarte tare p-asta mic ”
Eu tac si zambesc si-l imbracam pe Ayan.
Bunica cea vorbareata imi spune ca cel mic al lor le povesteste despre Ayan, dar nu stie cum il cheama.( Intre timp Ayan o ia pe Lala-iubita lui din Teletubbies cu care merge zilnic la cresa-in brate si o tot striga de zor „Lala, Lala” ).Bunica contrariata se uita la mine si ma intreaba:” E baietel sau fetita? ” Eu ma uit la ea naucita si o intreb si mai mirata:” Cine, copilul meu?”
Ea da din cap si ma intreaba :” Da, cum il cheama?”
Eu ii raspund ca-l cheama Ayan.Ea ramane cu ochii atintiti la mine si -mi spune: „Pe baietel cum il cheama nu pe maimutoi”.Eu zambesc si-i raspund ca-l cheama Ayan si maimutoiul e Lala.
Ea cu o fata picata total, de parca i-as fi spus ca ne preagtim sa defilam in curul gol pe strada imi spune:
” Adica aveti un copil cu nume de maimutoi si un maimutoi cu nume de copil!”
Mai zi ceva daca mai poti…rad si acum cu lacrimi cand ii vizualizez moaca babei naucite.Ce ti-e si cu pensionarii astia…

15 comentarii la “Copilul cu nume de maimutoi sau maimutoiul cu nume de copil

  1. @Carlitos: bine ca m-am naucit pe loc si nu am izbucnit intr-un ras isteric, ca ma faceam naibii de ras la cresa. 😀

  2. deci e foarte tare, baba! trebuia sa-i zici ca-l cheama Rabinranadth Tagore! sau Yio Xiao Chung Yi. pe baietel, nu pe maimutoi
    da’ stai asa, acum e cu Lala, nu mai e cu Nody?

  3. @zicolorata: Kris eu chiar m-am amuzat teribil, femeia aia era de undeva din provincie, nu auzise femeia niciodata de numele asyea „moderne”, pe nepot il cheama oarecum super comun asa ca ii dau dreptate femeii, era total bulversata 😀 pupice

  4. @dr.Lecter: ei, Nody nu mai e dus la cresa ca i-l iau copiii si el plange continuu, e o lupta nervoasa acolo si nu se mai putea, l-am convins s-o ia pe Lala la cresa si vad ca s-a conformat.Deci Lala e iubirea d ela cresa, Nody e d-ala cu tatuaj pe mana ” 2010, love u forever ” 😀

  5. Super tare…daca imi zici caz pe mamaia o chema si Marghioala…atunci clar se explica totul! 😀

  6. Chiar ca amuzant, dar multe astfel de intamplari ne asteapta cu copiii nostri. Pe puiul nostru il cheama Dante iar pe mine m-au intrebat vreo doua mamici daca sunt romanca. Cand le-am zis ca da, au zis ca nu se poate, macar tatal nu-i roman. Ei bine, este. Le-am lasat nedumerite, ce sa le fac, sa le explic ca e un nume care i-a plauct taticului, pe care l-a simtit dintotdeauna ca va f i numele baiatului sau? … E prea complicat, si oricum putini inteleg chestiile astea de suflet. Sa ne creasca copiii mari si sanatosi . Eu stau fara grija, pentru ca am vazut ca copiii accepta mult mai usor orice fel de nume, fara sa-si puna intrebari sau sa scoata prejudecatile in fata.

Lasă un răspuns

