Puchitesti la 19 luni

*****

Noutati in imbajul copilului:
muie, muieeee ( siderata stau si ma gandesc ce anume reprezinta acest cuvant in vocabularul copilului meu) – problema odata elucidata am rasuflat usurata, Ayan nu vorbeste inca vulgar, „muie” inseamna doar maimuta 😀

*****

In ultimele 3 zile ne confruntam si ne luptam cu-n super urat eritem fesier ce nu mai cedeaza la tratamentul ce i-l administram mereu in aceste cazuri.Are aproape carne vie in toata zona genitala si banuiesc ca-l ustura cumplit.Cand il spal , la baie, dupa scaun, tipa cat poate si-mi spune ” mami, gaga, iu, iu, iuuuuuuuuu ” – mami, gata, iu ma doare adica.

*****

Acum 2 seri a muscat dintr-un glob rosu din brad, 😀 Nu s-a taiat si nu s-a intamplat nimic formidabil, doar ca globul s-a spart si el probabil s-a speriat.L-am intrebat pe un ton mai serios ce a facut? In clipa aia s-a ridicat in picioare si si-a dat palme la fund” nana popou”.Am ramas interzisa ca eu asa ceva nu-i spun.Ulterior am aflat cine-l ameninta ca-i da „nana la popou daca nu e cuminte 😀

*****

In fiecare dimineata dupa ce-l spal pe dinti, are mania uitatului in oglinda si vorbeste cu el insusui: ” Ayan, poticotibputipoti , bla bla bla” 😀

*****
Stie sa se dezbrace de pantaloni, sa-si scoata singur caciula din cap si sa-si deschida fermoarul de la geaca.Cand ajunge la scosul pantalonului de pe picior, se uita la mine si spune:” Putieeeeeeeeee, putieeeeeeee”.Ce ii pute, n-am elucidat inca 😀

*****
A invatat ca in fiecare dimineata mama lui isi face o stacana de ness cu lapte, ness pe care-l freaca cu-n mixer mic.Domnisorul cel helpful se agita ca spuma in ceasca si reuseste dimineata de dimineata sa-mi frece el ( cafeaua, nu ridichea! ) formand o spuma uriasa cafeaua cea gustoasa.

*****
Cerceii mei sunt „teteii” si stie ca numai mami are „teteii” iar tata are „puti”.Ghici ciuperca, ce-i?Nu am inteles inca ce este cuvamtul „puti” sau la ce face referire 😀

9 comentarii la “Puchitesti la 19 luni

  1. nu pot sa ma abtin!!! avea colega mea de serviciu un baiat tare haios, cand era mic! nu pronunta litera „r”, avea vreo cinci ani si venea pe la noi…il puneam sa cante o melodie populara, care suna cam asa:
    pe sub deal, pe sub păduie
    tec fetiţele la muie
    de-aş mui de dol de muie
    nu mă mai duc in paduie…

  2. mi+am adus aminte de eritemul fesier. prietena mea e farmacista, cica sa intrebi doctorul, din bun simt, daca ai voie sa-i dai cu unguent TRACTOPON; pe baza de uree. ea stie niste cazuri de eritem tratate cu asa ceva

  3. @dr.Lecter: i-a dat crema Petrini si violet de gentiana dar nu i-a trecut, insa a mai cedat.Lasa ca merg la farmacie sa iau crema asta si incerc pe o suprafata mica si daca ii merge bine ii dau.Pana la doctor…ne mananca sfintii.Merci mult de pont prietenei farmaciste!

  4. :))hai ca daca dr.Lecter ti-a spus poezioara eu iti spun ca a avut sora mea o prietena al carui copil,dupa ce a auzit cuvantul „p..la” nu s-a mai putut dezlipi de el,asa i s-a parut de interesant si cand il intrebai cum il cheama spunea: Otau Vadut Pua(Rotaru Vladut P..la”:))Ti-am spus ca Eric zice foarte des „buca buca”,nici in ziua de azi n-am reusit sa imi dau seama ce inseamna.In schimb, „foaia” e „iaia”,iar maimuta la noi e „i-i-a-a-o-o”,sunetul pe care il produce(El la toate animalele le spune dupa cum fac fiecare).Sunt tare comici in perioada asta!Pupici!

  5. Vin si eu cu cateva propuneri pentru eritem: tarate de grau fierte intr un saculet, se foloseste apa pentru spalat la fundulet, ceai de galbenele si musetel, Reviken – o crema cu ihtiol foarte buna – e in jur de 9 lei, Mustela crema pentru fundulet – e mai scumpa dar la Alesia face minuni, ulei de masline dupa schimbat scutecul si spalat cu ceai – nu lasa pipi sa mai atace pielea. Multa sanatate!

  6. @Cati: cu reviken am incercat si nu-si mai face fectul de data asta :-(, il stiu de mult timp si am scris si pe blog despre el dar nu-si mai face efectul la noi.Mustela am incercat si nici gand, Petrini nici asta nu are niciun efect, am sa fierb iar niste ulei de masline si am sa-i dau acolo ( eu cu ulei l-am crescut fara nicio alta crema si n-a avut nicio iritatie ever, acum pana ii sparge gingia insa asa va fi eritemul ).Dar am sa-i fac tarate in apa cum mi-ai spus si ceai de galbenele cu musetel.Multumim mult pentru sfaturi.Va pupam dragelor!

  7. Pingback: Amestecate, pătate, nechefate « Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

