Sentimentalisme…de decembrie

Lucrurile nu stau deloc bine cu Ayan, as fi vrut sa scriu ca si-a mai revenit si ca zburda prin casa, rade in hohote si alearga, dar pana acum:
-a facut febra continuu si febra mare, osciland intre 39.2 si 39.6 tinuta in frau numai cu antitermice alternate la 4 ore ( ore numarate cu minutele ca sa ii pot scadea febra ): panadol, eferalgan, paracetamol supozitor,
novocalmin supozitor și nurofen
– de 2 zile nu a mancat decat cateva linguri de supa, lapte si mamaliga calduta, zace de parca e drogat cu ceva, are ochii umflati si mici, se uita pierdut la mine si nu vrea sa stea decat pe mine cu capul sau imbratisati.
– nasul infundat groaznic si mucoasa super iritata de la batista bebelusului, sangerari nazale si vitamina A picaturi administrata.
– tuse coapta tinuta si aia sub control cu sirop de patlagina ( kids) si aerosoli cu ser fiziologic si gentamicina
– nopti nedormite si chinuite
Inutil sa scriu de cate ori am plans in toate zilele astea, inutil sa scriu ce simt cand il vad atat de bolnav si neajutorat si inutil sa scriu ca urasc faptul ca iar ii dau antibiotic fara decare insa nu am fi putut ajunge totusi la o febra mai „normala” de 38.2 cu 38.5.
In tot acest timp nu am facut nimic, am stat cu el numai in brate ( nici cand era bebelus nu l-am tinut atat de mult in brate), stam imbratisati si ne uitam la tv, ascultam muzica de copii si cantece de iarna, stam lungiti continuu si el daca nu doarme pe pieptul meu , ma tine de gat si se cuibareste cu fata in gatul meu.
Am o senzatie totala de neputinta ca nu-l pot ajuta cu nimic in starea asta, ma uit la el cum sta pierdut si sufera in tacere, mi se sfasie inima la gandul ca are dureri mari in gat si nu poate sa-mi spuna clar ce si cum, doar tace si zace si sufera, sufera mult ( i se citeste in ochi )…Este un copil extrem de cuminte si rabdator.Rabda si inghite tot ce-i dau, a luat fara sa cracneasca toata medicamentatia prescrisa de medic, sta cuminte si bland la aerosoli si sufera…zace si sufera…Eu mor cate putin la fiecare suferinta a lui… Mi se chirceste sufletul la fiecare geamat si as vrea sa ma doara pe mine de o mie de ori mai tare dar sa fie el bine.Macar nu mai are probleme cu urechea.
Il rog pe Dumnezeu sa imi dea inapoi baietelul meu cel voios si cotrobaicios, vorbaretul si mancaciosul meu, vreau sa se faca bine odata!!

24 comentarii la “Sentimentalisme…de decembrie

  1. Offfff prin ce treceti. Nu cred ca te am mai auzit sa treaca Ayan prin asa stari,atat de lungi si parca atat de bolnavior. Vreau ca sa si revina repede, repede, ca daca nu te vei imbolnavi si tu mai tare, de inima( nu ca acum ai fi mai bine). Stiu ca ti se rupe sufletul dar trebuie sa incerci macar sa fii tare. Va imbratisez cu mare drag si va doresc multa , multa sanatate.

  2. Multa sanatate piticului,iar tu sa fii cat de tare poti.Un gand bun de la noi si o imbratisare si speram sa treaca repede,repede

  3. Of Dumnezeule mare cat de mila imi e de Ayan,mititelu de el ce sufera.
    Va doresc din tot sufletul meu sa va faceti bine cat mai repede si tu Amira sa fi puternica si sa nu clachezi.

    PS; ia-i niste sare medicinala de la plafar si pune-i in apa si pe piept

    va pup si sanatate multa multa

    r

  4. @silvia: Silviushule sa sti ca nu a mai fost atat de bolnav niciodata, a mai avut viroze si a mai zacut dar acum deja a intrecut orice masura boala asta.E cumplit cum arata si cum sta si zace.Eu plang mereu dar el nu ma vede, cu el ma prefac vesela si ne jucam desi nu are niciun chef, mititelul mai arunca cate-un zambet sa-mi faca placere. te pupam

  5. @crina: Crinutule e grav rau de data asta, i-am pus si cartofi rasi in jurul gatului, spirt cu apa ( asta i-a mai luat din durerea amigdalelor) dar are la puroi pe ele si il doare gatul ca abia isi inghite propria-i saliva.Doamne sfinte cata suferinta la un biet copilas! te pupam si noi

  6. Da’ doctoru’ chiar nu are un remediu mai puternic pentru el, sa-l scape odata de dureri…Of, mititelul de el…
    Daca pentru noi, oamenii mari e greu, daramite pentru un pui de om care nici nu se poate vaita cu toate cuvintele…
    Ufff…big hugs !

  7. @zuzaG: in afara de antibiotic nu are ce sa-i faca, exista si varianta spital-antibiotic cu branula-internare, asa ceva nu fac! Mai bine mai astept o zi sau doua sa se refaca decat sa-l internez in mizeriile de spitale si sa -l mai captusesc acolo si cu altceva! pupici zuzico si multumim ca esti alaturi de noi.Cand ne facem bine zau te scoatem la o bulgareala.

  8. @miha: femeie ce mi-a placut asta cu „ayandrutzu” :-D, bagam tare sa ne insanatosim ca avem nu treaba, multa treaba si saniusul ne asteapta.Vezi sa nu uiti sa iei plastic pentru dat cu curu’ pe partie 😀 ( ma refer la dat pe zapada, da? ) 😀

  9. Of, Doamne…mititelul prin ce chinuri trece:(Dar poate febra asta e asociata si cu vreo eruptie dentara,ca atunci stiu ca scade febra destul de greu si e si mare..cu injectii nu incercati?dupa prima deja s-ar simti muuult mai bine,eu am testat:)nu trece cu nicio pastila atat de rapid cum trece cu injectiile si nici nu ii afecteaza stomacelul.Suntem cu gandul la voi si ne rugam sa ii treca cat mai repede pt ca e groaznic sa-l vezi asa:(Va pupam!!

  10. Of, Dumnezeulen prin ce treceti, m-ai omorat cu postarea asta. Ma rog din tot sufletul sa se faca bine, bine, ma rog sa aiba odata efect tratamentele… Pup tare tare!

  11. Imi pare nespus de rau sa aud ca este atat de bolnav! Sa stii ca si Stefan a avut in primavara puroi in gat si stiu cum e. Asa ca te inteleg pe deplin. Tot cu antibiotic a scapat si el.
    Te rog din suflet sa fii puternica! Te imbratisez si lui Ayan ii trimit un pupic mare mare si sper sa se faca repede bine ca acus ninge si trebuie sa iasa la sanius cu nebunatica de maica-sa!

  12. @Sabina: nu cred ca as putea sa-l vad cum urla la injectii, i-a schimbat deja antibioticul si parca e mai bine, dar nu stiu pentru cat timp…E adevarat ca ii iese si-un canin dar nu cred ca are de-a face cu febra, amigdalele sunt pline ochi de puroi si atat de inflamatae ca abia mai respira mititelul.Am fost azi la medic si i-a schimbat tratamentul.te pupam tare tare

  13. @zicolorata: pai si tu prin cate ai trecut cu Pupicul tau?Off, m-au omorat amigdalitele astea si daca o tine asa tot anul la cresa o iau razna.te pupam si noi draga noastra!

  14. @Diana: Dienuto toate mamele trec prin asa ceva mai devreme sau mai tarziu cu ai lor copilasi, indiferent ca merg sau nu la cresa, asadar puterea mi-o adun ca sa merg mai departe.Trebuie sa am grija de puiucul meu si sa-l pun picioare, in curand vine zapada si trebuie sa facem o bulgareala afara. pupici

  15. @mirunaelia: eu cred ca nu ai de ce sa te temi atat de tare, virusii astia se pot lua de oriunde…

  16. Multa sanatate lui Ayan si multa rabdare si tarie tie si sotului. Si noi am avut o otita acum o luna si a fost greu mai ales ca Alesia foarte greu medicamente, siropuri. Mi s-a parut interminabila saptamana aia si la noi a fost mult mai ushor. E de admirat Ayan ca ia tot ce ii dai. Nu sunt genul care da sugestii, sfaturi dar ma gandeam ca poate dupa episodul asta ar prinde bine ceva pentru imunitate. Inca o data multa sanatate si poate Mos Nicolae va aduce linistea si sanatatea de care aveti nevoie. Pupici

  17. @simona: Smo, imi pare rau sa aud ca Alesia a trecut si ea printr-o otita.Nu e o sugestie rea cu imunitatea, deja mi-am facut programare la un medic homeopat sa ne dea o schema de imunizare pentru Ayan ca nu se mai poate in felul asta.pupici si multa sanatate.

Lasă un răspuns

