Tăiat de moţ si bucle rebele

In sfarsit am ajuns sa taiem si noi motul copilului.Am organizat in fuga ceva restrans, ne-am hotarat pentru restaurant deoarece acasa nu incapeam si era deranjul prea mare.Odata cu buclele taiate, Ayan a ales si 3 obiecte de pe o tava super incarcata si din tot ce era acolo a ales : microfonul, stetoscopul si seringa ( daca se pun impreuna luam si telefonul ).Bye bye bebelusie cu buclele tale cu tot!
Iata ce a iesit.

14 comentarii la “Tăiat de moţ si bucle rebele

  1. @svea: m-am gandit de cand l-am nascut ca mi-ar placea tare mult sa fie cantaret ( obsesia Bisbal: par cret, cantaret, etc.) dar sa se faca medic cantaret nu ma gandeam 😀 pupici

  2. Pingback: Tăiat de moţ si bucle rebele - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. :))hai ca il faci medic,dar mai intai o sa isi scoata un album:))Poate o sa fie coleg cu Eric,doar ca al meu o sa fie in corul bisericii:)))Pupici!

  4. @Sabina: :-)))) de ce sa fie in corul bisericii Eric?Vai, tu, Sabi, tare esti haioasa! M-am gandit si la cantat dar sa stii ca m-am gandit si la faptul ca ar putea tine conferinte.Dar daca nu a ales cartea si pixul cum va ajunge el medic? 😀 pupici

  5. @Cristina: sa dea Dzeu.sa te auda al de Sus, ca tu ai gura aurita :-D, a fost o alegere buna intr-adevar! pupici

  6. Sa va fie de bine taiatul motului si sa dea Domnu sa fiti sanatosi cu totii ca Ayan iese el un Dinu Maxer sau un Costi Ionita :))) Important e sa iasa banul 🙂

  7. @mirunaelia: multumim, multumim, as prefera sa nu iasa niciunul dintre cei doi enumerati d tine, daca e sa fie numai pe cascaval orientat atunci sa fie un Adi Minune ca acolo iese banu’ grup, nu la Dinu Maxer 😀

  8. eu acum am vazut ca atunci cind am pus ghilimelele s-a sters cuvintul doctor .. off deci dr. faimos care tine conferinte prin lume am vrut sa scriu …

Lasă un răspuns

