Aniversare cu si de belea !

Desi controlul de miercuri la orl-ista ne-a anuntat lipirea timpanului si revenirea lui catre o culoare roz, ne-a interzis totusi sa iesim afara, sa-i facem baie pe cap si sa il tinem la frig.Cu toate cele indicate mai sus , ieri seara nu am putut absenta de la aniversarea unui an de viata al Evei si a celebrei traditii cu ” ruperea turtei ”
Asa ca am luat una bucata copil de aripioara si-un sot abia intors de la munci si am plecat spre prietenii nostri.Din motive de neorganizare am ajuns mai tarziu la fiesta, ce incepuse la ora 17, si am pierdut ritualul de rupere al turtei, dar am aflat ca printesa mica a ales : cheile de la masina, rujul si telefonul, deci o viitoare pitzi o avem in ograda 😀 ( asa cum glumeam cu mama-sa aseara )

Click to play this Smilebox greeting
Create your own greeting - Powered by Smilebox
Another free greeting by Smilebox

Desi am plecat cu-n copil perfect sanatos de acasa, la petrecere l-a apucat burta, in sensul ca din senin a inceput sa faca 2 scaune super moi unul dupa altul, apoi a „inundat” toate hainele cu care era imbracat 😀 ( noroc ca-n astfel de ocazii plec mereu cu schimburi complete de acasa ) si eu am stat mai mutl in wc-ul prietenei mele decat la masa in restaurant.N-ar fi fost mare lucru daca nu ar fi trebuit sa si plecam caci speriata fiind sa nu „inunde” si hainele cu care abia il schibasem, am hotarat ca e cazul sa ne retragem acasa.Ajunsi la noi in ograda, fireste ca nu a mai avut niciun scaun, dar…dar a vomitat dupa un ceai de menta pe care i l-am dat sa-l bea in loc de lapte.A tras un jet de a stropit toata bucataria si apoi imbaiat si curatat ca la carte si-a revenit si l-a apucat un chef de joaca de nu s-a mai vazut! Normal ca nu a mai avut nimic toata noaptea si tind sa cred ca tot ce s-a intamplat a fost de la atata antibiotic pe care-l tot ia de 15 zile.O fi deja suficient pentru stomacelul lui, nu?Deci am trecut de la o belea la alta…
In alta ordine de idei, desi fara chef si mai mult a stat la toaleta decat la festvitate, Picu meu a fost ca intotdeauna in centrul atentiei.De data asta m-am simtit extrem de mandra, la un moment dat eram adunati o gramada de adulti in jurul lui si toti il admirau.Mi se umple inima de fericire cand vad ce minunatie mica de copil am facut, sincer ma umplu de o mandrie nemaitraita pana acum, caci toata lumea pe unde mergem cu el il admira si-l place.Ma simt minunat cand toti ii admira parul carliontat si frumusetea de fatuca , dar mai ales ma umflu in pene cand il vad cat este de admirat pentru ceea ce face la varsta lui si asta-i rodul muncii mele cu el.Sunt cea mai fericita mama din lume cand vad cat lipici are la oameni puiul meu de om.Inutil sa spun ca-l iubesc ca pe ochii din cap si cu fiecare zi cu care trece dragostea mea se multiplica.
La petrecere au mai fost inca 2 copilasi, o fetita Ilinca si un baietel David.La niciunul nu a vrut sa se uite copilul meu , a stat lipit de mine ca marca de scrisoare si doar in momentul revederii Evei m-a lasat si a plecat la ea.Revederea lor m-a uimit.Ea nu merge inca in pcioare dar in 4 labe a luat0o la galop cand l-a vazut si el o mangaia tandru pe par, o apuca de manuta.Cata placere pot simti atunci cand ii vad gesturile fata de alti copii mai mici ca si el!Pentru Eva stiam ca are o slabiciune de mai mult timp, acum insa ni s-a confirmat.O putem numi „mica lui pasiune”, vorba tatalui Evei:” golan nu e, cearcane nu are, dar un job stabil are?” 😀
Ne-a parut rau ca nu am putut sta mai mult la petrecere, insa cat de curand ne vom duce iar in vizita la o partida de joaca si tatonari 😀

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This scrapbook created with Smilebox
Un comentariu la “Aniversare cu si de belea !

  1. Pingback: Aniversare cu si de belea ! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

