Bonus pentru creşă

Azi ne-am reintrat in mana cu cresa.De dimineta l-am trezit ( cu greu ) si am plecat val -vartej.Ploua mocaneste si era un frig de-ti intra la oase.L-am dus cu masina ca sa nu-l intoarca iar vreo urma din viroza ce l-a chinuit atatea zile.Ajunsi la cresa, cum a intrat pe culoar a inceput miorlaiala.M-am facut ca nu aud si nu vad si a incetat.Cand am scos pantofii de interior l-au apucat iar bazbuducii dar vorbeam cu infirmierele si nu am putut sa-l bibilesc.A tacut ca prin farmec.A intrat in clasa si dus a fost la copii.Nu plansete, nu urlete, nu tavaleli pe jos cum a facut in prima saptamana, nimic.Ne-am pupat si imbratisat si s-a dus cuminte la masuta sa pape lapticul cu cereale.Dupa masa a dormit 4 ore, a stat cuminte de tot la bunici si drept recompensa sau bonus a primit in seara asta o masuta cu scaunele „creion”.Bucuria i-a fost maxima si nu s-a dezlipit de ea pana acum 😀

11 comentarii la “Bonus pentru creşă

  1. Pingback: Bonus pentru creşă - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Cu picioarele creion vrei sa zici, doamna, nu? 😀 Nu cu scaunele…. Oricum superba masuta, nici nu-i de mirare ca a fost incantat. De unde ai luat-o?

  3. S-o stapaniti sanatosi! Mai am eu una albastra, acelasi model, aceleasi desene. Tot cu picioare creion. Si 2 roz cu lila, dar cu picioare normale.

  4. S-o stapaneasca sanatos! Si eu am vazut-o aici, de curand si mi-a ramas sufletul la ea! E tare gigea! Pup Guguluful insanatosit! 🙂

  5. Ce frumoasa e!!Eric a vazut pozele si ii facea”salut” cu manuta lui Ayan:)Sa o stapaniti sanatosi!

  6. @svea: unde ai vazut-o si tu?Au si in Suedia mese din alea?Ca astia toti de prin tara care le comercializeaza sustin ca-s din China si Thailanda.

  7. Stiu eu de unde or fi, dar am vazut si aici! Parol! Si mi-au placut maxim! Oricum la ce fani Thailanda sunt suedezii, nu m-ar mira! :))

  8. @svea: ideea era daca in Suedia ai vazut, asta nu intelesesem?! Sunt sigura ca si acolo sunt chinezisme si thailandisme, japonisme 😀 pup

Lasă un răspuns

