Învăţul are şi dezvăţ sau cum dormim iar bine noaptea

Dupa noptile albe in care Guguluf isi aranjase programul de-asa maniera incat la fiecare 2 ore trebuia sa faca un checking tv ca sa nu piarda pulsul evenimentelor, odata febra scazuta definitiv si gatul reparat cu albastrul de metil cel sfant, m-am hotarat ca-i timpul sa doarma iar in patutul lui de unde nu mai poate evada in miez de noapte ca sa umble brambura prin dormitor.Asa incat, acum 2 seri l-am pus direct in patul lui sa doarma acolo.Fireste ca prima noapte iar nu am dormit, caci maimutica cea perseverenta si super alintata a crezut ca varsand 2 -3 lacramioare am sa cedez si am sa-l iau iar in patul conjugal.Iaca nope ! A urlat pana la noi ordine, sigur nici vecinii n-au avut o noapte prea blanda dar nici eu nu m-am lasat: nici macar lumina n-am aprins-o, nu m-am foit si aproape ca-mi tineam si respiratia de frica sa nu se prinda ca-s treaza si-l aud.Mi-era mila rau de el cum se tanguia amarnic dar si de mine mi se rupea sufletul sa stiu ca de acum incolo noptile mele vor fi ca cele 4 in care a facut domso’rul cum l-a taiat mintisoara lui de toddler.
A doua noapte a fost mai soft, criza lui de vaicareala a durat numai vreo 15 minutele si doar intr-o repriza dupa care a dormit neintors toata noaptea.Azi noapte?S-a culcat singur in patutul lui ( ah, ca in vremurile bune! )si toata noaptea pana acum la ora 10 a dormit neintors.Deci invatul are si dezvat !!
Azi sunt fresh, m-am odihnit cum trebuie, iesim si afara caci se pare ca in afara tusei de care oricum nu va scapa usor ( l-am bagat pe antibiotic caci nu se mai putea altfel ) este complet refacut si i s-or fi incins creierasii bietului copil de 1 saptamana numai intre 4 pereti.Asadar la pranz, azi ne plimbam, s-a refacut si de luni o ia iar de coada la copii 😀

6 comentarii la “Învăţul are şi dezvăţ sau cum dormim iar bine noaptea

  1. Si eu am testat aceasta metoda si intr adevar are rezultate bune! Imi venea sa rad cand citeam cum nu aprindeai lumina, nu te foiai, caci si eu la fel am facut :-)) La multe nopti linistite!

  2. @cati: la mine stiu ca da roade, sunt insa si copii la care nu cred ca ar merge plansul asta.Sunt unii care nu se linistesc cu niciun chip daca nu-s luati in brate, Ayan stiu ca asa se poate dezvata usor de anumite chestii, deci inca merge aplicata metoda, cat mai tine… 😀

  3. Mie mi-e comod cu Miruna langa mine. Si ii dau pace. La noi patutul e impachetat demult. De foit se mai foieste, dar se linisteste cu apa sau ceai, iar tata papa doar dimineata. Eu ii dau pace. Si la noi cred ca ar merge cu lasatul sa planga, dar mi-e mila de vecini ca noi avem pereti foarte subtiri 🙂

  4. @mirunaelia: fiecare face cum ii este mai comod, noua nu ne este deloc comod sa dormim cu Ayan in pat, nu ne odihnim si ar trebui sa stam tot timpul unul din noi cu grija sa nu pateasca ceva, sa ne asezam pe el,sa-l sufocam,etc. Si el se foieste groaznic cand doarme cu noi, se trezeste de multe ori caci nici el nu este obisunit cu noi in pat.Este minunat cu patutul lui fiecare 😀

Lasă un răspuns

