Sistemul ne face nepasatori, indiferenti

Anul trecut pe vremea asta am fost la nunta nasilor lui Guguluf.La intoarcere, am fost martorii unui accident in care si-au pierdut viata 2 oameni.Un tanar pompier si un alt coleg de-al sau, tata a doi copii.Am scris despre asta aici.
Am dat atunci o declaratie la politie si o alta , ulterior, aici in Bucuresti la o sectie si le-am si precizat ca nu mai putem merge la proces din motive de copil mic si serviciu sever al lui D. care nu poate pleca cand si cum vrea.Atunci ne-a asigurat telefonic o tanti grefiera de la Judecatoria Sibiu ca se termina totul pentru noi in momentul in care dam cea de-a doua declaratie la politia din Bucuresti.
Acum vreo luna ne-am trezit cu o ciatatie pe numele lui D. pentru a se prezenta la Judecatoria Sibiu, citat ca martor in procesul penal respectiv.M-au apucat niste spume si am vazut rosu in fata ochilor.Am sunat-o pe tanti grefiera si am urlat la ea ca la nebuni:
– unu la mana nu intereseaza pe nimeni ca nu te poti invoi de la serviciu asa tam-nesam
– cheltuielile pentru deplasare si cazare la Sibiu ne privesc tot pe noi in conditiile in care cazarea este de la 120 ron in sus la o pensiune decenta ( ce am gasit eu pe net )
– transportul ne priveste tot pe noi ( cu autocarul 100 ron , cu masina motorina ajunge undeva la 250 ron )
-mancare 2 zile
In cazul in care nu se prezinta amenda este de 1000 ron.
Se va prezenta, ca parca suna altfel 300-400 ron cheltuiti decat 1000 ron,nu?
Data viitoare insa, sistemul m-a educat ca nu voi mai da in viata mea nicio declaratie.Vom opri pentru prim ajutor si apoi vom pleca in goana de la fata locului.
Oare ce sistem nemernic este asta?Cum poate obliga niste oameni sa scoata din buzunar niste bani ( si nu tocmai putini ! ) numai ca se spuna 5 vorbe intr-un proces care nici nu stim daca se va tine sigur sedinta in zilele cand pleaca D.?!
Maine dimineata , in loc sa fim impreuna la cresa, sa-l lasam pe Guguluf, san ebucuram amandoi la unison pentru inceperea unei noi etape din viata puiucului nostru, D. trebuie sa mearga la Sibiu.Urasc nenorocita asta de guvernare si legile ei!

5 comentarii la “Sistemul ne face nepasatori, indiferenti

  1. Pingback: Sistemul ne face nepasatori, indiferenti - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Eu zic sa ii dai dracului cu procesul lor cu tot. Pacat de oamenii care si-au pierdut viata .Dumnezeu sa ii odihneasca in pace. Dar asta e bataie de joc. E prima citatie? stai linistita ca o sa o primesti si pe a doua si dupa aceea vin amenintari de amenzi si mai stiu eu ce. Guguluf e mai important. Si daca iti dau amenda si nu o platesti? In cat timp se radiaza si cum?

  3. @MIRUNAELIA: pai deja e tardiv sa ii dau dracului, maine deja D. pleaca la Sibiu si marti dimineta e procesul.E obligat sa se prezinte o singura data in tot procesul si o face acum ca sa scapam.Apoi…duca-se!

  4. Of,ce nasol:( Suntem cu gandul la voi pt ziua de maine!Va pupam si asteptam poze cu Guguluf alaturi de primii amici:)

Lasă un răspuns

