Uriasa

A venit mama cu o ceapa de m-am speriat.Dar era din Zakinthos si nu am putut sa o numim mutanta, so…am mancat-o taiata rondele cu ulei de masline si busuioc si o alta parte am facut-o dupa reteta greceasca – rondele pane.

Reteta la rondelele de ceapa?

Ingrediente:
* 1 cepa mare ( nu stiu daca veti gasi o uriasa ca a mea dar avem si noi mutantele noastre prin piete 😀 )
* 3 linguri faina
* 1/2 lingurita praf de copt
* o canuta de lapte
* 1 ou
* cascaval ras
* ulei pentru prajit
* sare
* piper
Mod de preparare:
Se taie ceapa rondele si se da la frigider cam o ora, pe o farfurioara acoperita ca sa va protejati frigiderul de mirosul ce-l va lasa ( p-asta uriasa n-am mai dat-o deloc, ca nu era asa iute ca ceapa romaneasca)
Intre timp pregatim compozitia din toate ingredientele enumerate mai sus, amestecam pentru inceput faina cu laptele folosind un tel pentru evitarea cocoloaselor , apoi adaugam oul, cascavalul ras, sarea, piperul, praful de copt.Se trec rondelele de ceapa prin acest amestec si se prajesc in ulei incins.
Pofta buna, ca aveti la ce!

7 comentarii la “Uriasa

  1. Pingback: Uriasa - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. @Danae: sa ne spui cum au iesit, bine?cred ca facute cu ceapa de-a noastra au gust mai bun, ceapa asta uriasa nu avea un gust deosebit si nu era deloc iute.Pofta buna!

Lasă un răspuns

