Jurnal de calatorie – august 2010

Am lipsit 20 zile de acasa, am stat la Praid si apoi in Ardeal, mai sus, la rude.Am facut 800 de fotografii care trebuie selectate si mai ales trebuie sa le asez intr-o anumita ordine, lucru ce nu-mi va fi extrem de usor mai ales ca suntem si in perioada asta de bolesnita,important este ca le-am descarcat in pc.
Am sa incep acest jurnal de calatorie din acest august cu informatii despre Praid, caci multa lume mi-a scris comentarii si mailuri intrebandu-ma despre cazarea in acest loc, salina si strandul termal.
Voi continua apoi cu diverse ispravi ale cupiloiului, ne vom plimba cu gandul – chiar si peste ani – pe la buni din Ardeal si pe la rudele din Cluj si ne vom intoarce cuminti la casuta noastra.
Am plecat din Bucuresti intr-o zi de joi, pe o canicula infioratoare in Bucuresti si-n toata tara, aveam de parcurs 329 km pana in Praid, unde anul asta din motive de Guguluf am schimbat pensiunea in care am stat in cei 2 ani premergatori vizitei noastre din vara asta.
Drumul pana la Praid nu este unul foarte lung, dar este unul anevios deoarece se merge pe valea Prahovei unde vesnic este aglomerat, ceea ce ingreuneaza cu mult traseul lejer defel.Noi mergem prin Brasov-Sighisoara unde continuam spre Tg.-Mures dar nu ajungem in oras, ci cotim dreapta spre Sovata.Intre Sovata si Praid sunt fix 7 km.
Asadar acum un an si acum 2 ani am locuit la pensiunea So-haj unde ne-am simtit minunat desi anul trecut a fost destul de greut cu Ayan dupa noi.Anul asta clar nu mai puteam sta acolo din motive bine intemeiate:
– apartamentul pe care am fi dorit sa-l inchiriem se afla la ultimul etaj,
– pensiunea fiind din lemn se aude orice zgomot si cum Ayan vorbeste de ne zapaceste am fi avut probabil reclamatii de la cei de sub noi, lucru ce nu ni l-am fi dorit
– apartmentul are o bucatarioara improvizata ( ca sa zic asa), dar numai cu o plita electrica, fara vase, oale,tacamuri, etc. lucru ce ne obliga sa coboram la parterul pensiunii in bucataria mare folosita de toti turistii si sa gatim acolo+ servirea mesei acolo in sala de mese
-frigiderul este la comun pe hol
– daca este apartament cu 2 camere mi se pare normal ca la pretul pe care-l platesti pe noapte ( 165ron ) sa existe tv in ambele camere
– baia, desi super moderna cu o cada cu jacuzzi, nu are aerisire si la final trebuia sa deschidem usa balconului, deci cel care doarme practic in prima camera este obligat sa suporte aburii din baie si frigul de afara de noaptea ceea ce duce clar la umezeala care nu-i ok dupa tratamentul la salina si la strandul termal
– pensiunea este situata undeva mai retras fata de strada principala , esti obligat, pe scurt, sa treci prin niste hartoape cu caruciorul, lucru pe care mama mea nu l-ar fi putut face si nici Ayan nu ar fi putut urca panta neasfaltata singur
– pretul este mai mare decat la pensiunea unde am stat acum si am avut conditii mult mai ok la apartament.
Ceea ce este super fain la So-haj este terenul imens plin cu iarba, unde copiii se pot juca in voie, este faptul ca nu se afla la strada pentru cei ce merg la pensiune si nu cutreiera ca noi strazile in lung si-n lat deci copiii sunt mai feriti oarecum, administratorul este un domn jos palaria in adevaratul sens al cuvantului, curatenie maxima, folosirea masinii de spalat gratuit, amabilitatea tuturor celor ce lucreaza in pensiune.
Cateva poze din anii precedenti de la So-haj
– intreaga pensiune So-haj

– curtea cea mare a pensiunii

– sala de mese si bucataria de jos + holul de la intrarea in pensiune unde exista TV ( in acel moment nu aveau camerele dotate cu tv)

– in 2008 am luat o camera dbl. caci nu era Guguluf in viata noastra

– camera din apartamentul inchiriat in 2009

– balconul apartamentului de la So-haj, o terasa minunata plina de flori si racoare

– baia apartamentului

Aceasta a fost pensiunea unde am stat in primii 2 ani de sejur la Praid, se afla undeva aproape fata de strandul termal si la fel de aproape si de salina deci cui ii da mana poate sta excelent la aceasta pensiune.

3 comentarii la “Jurnal de calatorie – august 2010

  1. Pingback: Jurnal de calatorie – august 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. @Ana: curtea aia face toti banii si mai era o bucata si-n spatele pensiunii, o bucata de curte unde exista si o terasa dar pe care nu am apucat eu atunci sa le fotografiez.

Lasă un răspuns

