Help

Am o nelamurire mare: in ultimele zile tot incerc sa fac ceva comentarii pe bloguri dragi mie de pe blogspot.Rezultatul?O eroare care nu ma lasa sa postez.Ce se intampla, ma ajuta si pe mine cineva cu aceasta dilema?Multumesc

8 comentarii la “Help

  1. din pacate, nu pot sa te ajut… dar ma bag in seama, intarind spusele tale cu propia-mi experianta si dupa cum bine ai vazut, chiar nu suntem singurele : Ana Maria, Dana@Daria… o avea bazdaci blogspotu’ … sau noile mele suvite m-au bagat in oala blondelor si avem nevoie de o bruneta (Dana@Stefanut) ca sa ne scoata din bucluc. 😉 😛

  2. Pingback: Help - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Am impresia ca nici la comentariile de pe blogul tau nu poti sa raspunzi. Asa-i? Ce o fi si asta? Chiar nu ma pricep dar sper sa rezolvi problema cat mai repede.

  4. Da mai , de cand ma chinui si eu sa postez comentarii pe blogspot .Pana la urma mi am facut un cont pe google si postez asa ;).Multumesc inca o data Gabitzule.Va pupacim.

  5. Dani: o sa fac si eu la fel ca alta solutie nu este si tare mult vreau sa comentez la anumite articole

  6. Singura solutie este cont de google. Si imediat setarea unui cont pe blogger. Cred ca Gabi stie mai multe si despre cum sa atasezi blogul de wordpress. Adica sa se vada la linkuri nu la pagina de web.

Lasă un răspuns

