Pensiunea " Casa Donna Byanca " -Slanic Moldova

Asa cum m-am obisnuit, dupa fiecare intoarcere din plimbarile in afara Bucurestiului, las scris cateva vorbe despre locul unde am fost cazati.Exceptand momentul Pastelui cand ni s-a stricat vacanta datorita cazarii, in rest totul a fost exact asa cum ne-am asteptat intotdeaua.Rezervarile de cele mai multe ori le facem prin agentii, dar la Slanic Moldova am apelat iar la gugalul cel vesnic helpful care ne-a scos la iveala o pensiune extraordinara, aflata la intrarea in Slanic Moldova, pe partea stanga a sensului de mers.
La prima vedere nu stiu cat de mult poate impresiona dar odata intrati in incinta, veti descoperi un loc minunat de primitor, cu multa caldura si atentie din partea personalului, cu o curatenie desavarsita, liniste si mancare extraordinara.

Camerele sunt superbe, foarte mari, spatioase, cu bai elegante, totul emanand mult bun gust.Lenjeria se schimba la 3 zile si prosoapele la fel, curatenie in camera facandu-se insa zilnic.
Am avut ocazia sa fac poze catorva camere care erau goale la momentul respectiv, holul unde se afla camerele, bucataria care este pentru turisti ( caci au si restaurant, unde nu are acces decat personalul, pentru cei care nu vin cu mancare de acasa si mananca la ei la pensiune, asa cum am facut si noi ) si terasa unde am servit noi zilnic masa, terasa acoperita unde stateam afara si atunci cand ploua sau era mult prea frig sa-l plimb pe Guguluf.

Recomand din suflet tuturor aceasta pensiune, au dat dovada de seriozitate maxima, patroana e o dulce si dumneaei, personalul nota 20 primeste de la noi si pensiunea nota 10 cu felicitari.Daca aveti de stat vreodata in Slanic Moldova nu ezitati sa mergeti la acest loc minunat !
aici gasiti linkul lor cu toate informatiile de care ati avea nevoie.

9 comentarii la “Pensiunea " Casa Donna Byanca " -Slanic Moldova

1. Pingback: Pensiunea ” Casa Donna Byanca ” -Slanic Moldova - Ziarul toateBlogurile.ro

2. @zuza G: te-ai orientat Zuzico…Sa tii copiii la aer curat, la aer ozonat si cu ape minunate 😀

3. @Daniela: sa va fie de bine si voua informatia si sper din suflet sa ajungeti pe acolo.Pupici

4. Acolo a plecat astazi copilul meu , impreuna cu antrenorul si echipa, pentru cantonament. Sper sa se simta bine!

5. Pingback: Jurnal de călătorie estivală: Slănic Moldova « Fărâme şi bucăţi de suflet din viata unui Pusicel

6. Nu pot sa cred ca exista asa ceva … peretii despartitori dintre camere sunt din rigips. Usa de la balcon defecta – s-a blocat in timp ce eram afara in balcon. In momentul cind am facut rezervare s-a facut precizarea ca avem mini-frigider/minibar in camera insa in 3 zile nu a aparut acel mini-frigider. Vecinii de deasupra iti dadeau stingerea la ora 23:00 si trezirea la ora 06:00, suntem in concediu ce naiba. Nu e de venit a doua oara … ne-am cazat de nevoie.

7. @Maur: imi pare rau sa citec asa ceva, poate s-a schimbat patroana ( voia s-o vanda )? Noi ne-am simtit foarte bine acolo…