Analize

Azi i-am facut Gugulufului analize ( si la 6 luni i-am facut o hemoleucograma, dar am zis ca la 1 an trebuie sa-i fac un set mai complex de analize, pentru linistea mea ), am fost la Medlife si cu trimiterea de la medicul pediatru nu am platit niciun banut pentru recoltarea sangelui in vederea unui sir lung de tot de analize.Am avut un carnat de foaie cu tot felul de analize pe care i le-am cerut pediatrei, inclusiv sumarul de urina.La capitolul recoltat sange a fost ok, pentru prima oara Ayanski a dat si din picioare de suparare ( de obvicei sta cuminte si plange, azi insa era si nemancat si nervii erau amplificati maxim 😀 ) dar eu , vigilenta ca intotdeauna in situatii limita 😀 nu am fost in stare sa-l tin cum trebuie ( transpirasem toata si deja vedeam imbulinat ) asa ca a venit o zdrahoana de muiere si cand mi l-a infascat si l-a tinut la pieptul ei, a tacut malc puiucul si doar plangea asa tanguit.
La faza cu punga pentru pipi…alta belea majora.Eu am luat una de la farmacie ieri ( de la Help cu 0,40 bani ), dar am avut niste iurese dimineata cu el de numa’, eu urmaream sa faca pipi , el se tot juca, nu am stiut ca punga se fixeaza pe’nstromentul copchilului si apoi se pune pampers-ul ( deh! nu mi-a spus si nu m-a invatat nimeni! ) si ia uite cum stateam eu cu punga dupa el azi de dimineata doar-doar o urina.Si iaca nu a vrut! La Medlife, asistenta -femeie cu experienta- i-a fixat o punguta ( am cumparat-o de la Sensiblu si a costat 3 ron, iar in Medlife costa 15 ron ) imediat si pampers-ul peste punga si am stat linistiti pana cea avut chef domnisorul sa faca un pipi mic.Cat a durat?Fix o ora! Intre timp mi-am luat si eu niscaiva sange pentru niste markeri endocrini, am platit si pentru aia 113 ron si rezultatele le primim maine dupa-masa.Stau ca pe ghimpi sa vad cum ii ies Gugulufului analizele, am o mare stare de neliniste.

11 comentarii la “Analize

  1. Pingback: Analize - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Amira, ai ceva semne de ingrijorare? ca tu i-ai tot facut analize… le faci preventiv sau exista riscuri genetice si trebuie sa i le faci in mod regulat?

  3. Sunt bune investigatiile astea de rutina, dar nu trebuie sa te nelinistesti! Ai un Guguluf sanatos si voios, se vede de la o posta! Sa va traiasca!

  4. Stai fata calma ca nu are copchilul nika. Sunt pe drum spre A si dupa cum vezi am „situatia”sub control. Adica ma uit pe blog via mobil. Ce de-treaba am?!Crazy cucu, eu.

  5. @Laura: nu am niciun semn si nimic geneteic dar ii fac preventiv analize.La 6 luni i-am facut doar o hemoglobina ca are sub ochi niste vanatai ( semne constitutionale se numesc si multi copii cu ochii albastrii le au din nastere pana pe la vreo 14 ani, seamana cu D. ca si el a avut la fel, copil fiind ) si il suspecta atunci pediatra de ceva anemie.Acum i le-am facut de rutina, cred eu ca orice copil trebuie sa faca la 1 an analizele astea casa vada parintii cum s-a dezvoltat in primul an de viata.Si noi ne facem anual analizele sangvine + gineco eu, am eu pitici pe cap 😀

  6. @MIha: fataaaaaaa distractie placuta si ai grija de tine pe acolo zuzico.Pupici multi si abia astept sa imi povestesti ce isparvi ai mai facut! 😀

  7. @svea: asa zic si eu ca e sanatos, dar mereu am la analize un ghimpe in suflet, chiar si la mine si la D.pupici Gabita

  8. @Danae: sa dea Dzeu., Danuto ca tare am emotii cand e vorba de copilul asta!pup si eu si mai scrie si tu ceva despre frunzulitele mele preferate 😀

  9. Analizele au iesit 90% ok numai ca este anemic.Nu are fier si in ciuda faptului ca a mancat tone de spanac si ficat, i-a iesit fierul super scazut.Sa vedem ce spune azi pediatra!

Lasă un răspuns

