Restanta

Pentru ca am promis ca voi posta o foto cu noua tunsoare, am gasit acum ocazia s-o fac, caci ieri, de ziua mea, am facut niste foto.Ca tot veni vorba de ziua mea…nu am avut chef de petrecut cine stie ce, nu am avut chef de mare harmalaie ci am mers la o terasa sa bem o citirica si sa stam la povesti nemuritoare: eu cu D. si Gugulufix, parintii mei ca sa stea tataie cu nepotul ca altfel nu ne tihnea nimic din ce se intampla acolo, am fi umblat printe mese capii de cap sau pe afara , prin fata tersasei am fi facut carari de mers -caci tata a sta a facut cu Ayan 😀 . Eh, a trecut si ziua asta, petrecere mai fac la 35 ( asta daca atunci n-oi avea vreun alt plodisor si ‘oi fi nevoita sa stau p-acasa) sau direct la 40 un mare iures.
In alta ordine de idei, vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au felicitat ieri, m-ati emotionat cu adevarat si acum si atunci de sf.Petru si pavel si va pup cu mare drag pe toti si mi-ar placea – daca ar fi posibil- ca intr-o buna zi sa ne intalnim cu totii live si sa stam la o poveste si la o citirica.

11 comentarii la “Restanta

  1. Iti sta tare bine. Esti draguta si LA MULTI ANI pentru ieri. Scuze intarzierea, dar stii tu de ce am intarziat. Te pup, sa fii sanatoasa, norocoasa si sa ai parte numei de bucurii.

  2. @mirunaelia: multumesc frumos si va urez si voua La Multi Ani sanatosi si fericiti! 😀

  3. Pingback: Restanta - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. vezi sa programezi „citirica” cand sunt si eu prin zona:D . iti sta f. bine cu noua freza. mi-a placut comentariul mirunaeliei. prea tare! excat poza de hi5 este hahaha.
    hai te pup

    incerc sa te sun diseara. sa vad daca mai apuc ca ajung destul de tarziu de la servici

  5. @miha: Laura a fost cea care a zis de hi5 :-D.Are dreptate,asa-i?Pai cu tine e alta categorie de citirici , fara numar 😀

  6. Iti sta foarte bine,si eu intentionez sa-mi schimb lookul dar sa mor daca ma pot hotari cum…de vreo 2 luni ma tot gandesc :))Foarte draguta esti!Pup!

  7. Cu mult mai bine decat bruneta!!!Categoric!Vechea culoare te maturiza foarte mult.Imi place si ca l ai mai scurtat.Forma fetei iti permite astfel de tunsoare.Poti sa incerci si o tunsoare la fel ca cea de acum , dar putin filata, cred ca ti ar iesi super.Sa ti fie de bine ;). Pup

Lasă un răspuns

