Intalnire " sifonata "


Azi pe strada, in drum spre parc ne-am intalnit cu o cunostinta si cu a sa ploada.Ploada are 1 an si vreo 3 saptamani, merge super bine in picioare si chiar fuge.Ayan in carut, descaltat si super zen.
Vine ploada si ma cauta in carut, ii smulge palaria din cap lui Gugulufix, ia o punga de grisine si i-o toarna pe toata in cap ( Ayan plange si se enerveaza foarte rau, dar se calmeaza si redevine in scurt timp zen ),ii scoate o banana din carut copilului meu si ii da cu ea una peste ochi destul de tare, Ayan tace si o priveste lung.Vine ploada, ii ia sandalutele din carut si i le arunca pe jos cat poate.In acea clipa, blandul si zenul de Ayan, i-a dat o bucata de a culcat- o pe jos ( la propriu ) 😀 😀
Morala: in curul mutului zace dracu’ turceste 😀
Reactia mea? Am ras foarte tare.De ce?Pana atunci i-am tot spus maica-sii s-o calmeze putin, ca nu e ok ce face, ma-sa radea cu gura pana la urechi, vai ce ne distram!Cand a inceput sa planga Ayan i-a spus ca ” ce mototol esti draga, ca nu stii sa te joci! ” Cand i-a dat bucata fie-sii de a cazut aia pe jos, i-am spus si eu razand ca nebuna in hohote:” ce mototoala esti fata, ai cazut si tu pe jos!”
Asa mama , asa fiica.Urasc idioatele!

15 comentarii la “Intalnire " sifonata "

  1. Pingback: Intalnire ” sifonata “ - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. =)))))))))))))) ahahhahah eu ii dadeam o bucata needucatei aleia mari si apoi i-o puneam pe fie-sa in brate si ii uram un „hai la revedere” si „ne mai jucam cand ne-om intalni”
    Dar bine ca s-a razbunat Gugulufu :))

  3. @zuza: Zuzi, inainte de-a avea copii eu eram tare taioasa si foarte radicala cu oamenii.Odata ce am devenit mama si Guguluf se mareste, are nevoie de socializare, am devenit cu muuuultttttt mai toleranta cu oamenii, am devenit si mai indiferenta ( am inteles ca asa sunt si nu-i pot schimba eu ), am invatat sa fiu diplomata si sa mint frumos in multe cazuri caci multi oameni gusta acest tip de comportament, m-am autoeducat sa tin ” sabia” in teaca si chiar de-mi vine sa le carp capul unora , ma prefac calma si zambitoare.Dar toty asa de zambitoare le si spun anumite lucruri :-D.Se pare insa ca Ayan nu m-a mostenit pe mine, ci pe D. El este super calm, dragut si amabil, chiar si cand il superi rau, dar n-ai idee cand ti-a stalciat fataul intr-o secunda.

  4. @povesteadarieinicole: mi-a aparut cum trebuie acum :-D.Cat despre normalitate…saracul de el cat a rabdat!

  5. Eu nu stiu cum te-ai putut abtine sa ii zici vreo doua. La cum te cunosc eu virtual, chiar ma mir ca a scapat asa ieftin. Bravo Guguluf. Sa nu te lasi calcat pe bataturi…

  6. @sprigflower24: mai el nu e mutulica de felul lui, dar nu este nici un copil agresiv.Din contra, este super zambaret, prietenos si eu sunt cu ochii pe el tot timpul, nu-i permit violente si rautati cu alti copii.Dar are si el niste nervi, sarmanul… 😀

  7. Pingback: Trei subiecte intr-unul « Mirunaelia's Blog

  8. Foarte tare faza, a rezistat ce a rezistat baiatul dar la un moment dat si lui i s-a pus capacul, eu cred ca nu rezistam fara sa-i zic vreo doua la maicasa, in fond ea poarta toata vina, nu stie sa-si educe copilul. Te admir cum ai atata rabdare cu asemenea creaturi.

Lasă un răspuns

