Un nou vaccin

Azi am fost la pediatra si i-am facut in sfarsit Priorix-ul.Spun „in sfarsit” caci am intarziat aproape o luna cu vaccinarea.Am vrut sa i-l fac la sfarsitul lunii iunie, exact la interval de o luna de Infanrix-ul de la 1 an, dar mi-a spus atunci pediatra ca nu m-ar sfatui sa plec cu el la drum cu Priorix-ul facut recent.Am ascultat si azi l-am dus la intepat.L-a si masurat, are 82 cm si 12500 gr.Este perfect sanatos acum ( slava Domnului si marii si muntelui pe unde am fost ), i-a facut vaccinul in piciorul stang, nu stiu daca l-a durut, caci el a plans de nervi ca-l imobilizasera.Cum i-au dat drumul, a ranjit ca de obicei si a coborat s-o ia la goana.
Astept in 3-5 zile eventuale reactii care suna cam asa, dupa spusele pediatrei lui : febra, eruptii pe corp, gatul rosu si ochi lacrimand.
Bine c-am scapat si de asta, mai avem in toamna inainte de studentie IDR-iul si Varilix-ul.
Si o poza bonus ca sa-i treaca supararea

8 comentarii la “Un nou vaccin

  1. Scuze Amira ca intreb,dar pt ce sunt aceste vaccinuri?Eu ultimul i l-am facut la 1 an si mi-a spus asistenta ca ne vedem la 4 ani de-acum..La capitolul mancare vad ca sta bine:)Eric are 13 kg la aproape 2 ani si 90 cm; incet,incet ne ajungeti:)Slava Domnului ca i-a priit concediul mititelului si nu mai aveti treaba cu mucusorii. Eu lui Eric ii dau zilnic doua „pufuri” de tinctura de propolis ca el e sensibil la gat, dupa ce siropul acela pt copii cu propolis si vitamina C a fost apa de ploaie…Pupici!

  2. @Sabina: Sabi, i-am raspuns si Laurei in legatura cu vaccinul asta.Despre mancare…s-a mai ingrasat la munte ca i-a deschis aerul ala apetitul.Lasa sa va ajungem, sa se faca si el marisor, puiucul mamei.
    De unde iei tinctura de propolis, de la plafar?Si cum il pufui ?

  3. Am citit,habar nu aveam de vaccinul asta,am sa o intreb si eu pe doctorita.Tinctura am luat-o de la o farmacie normala, e produs 100% natural, si are un dispozitiv la capatul sticlutei gen spray.Cand ajung acasa am sa vad exact cum se cheama si iti spun,in caz ca te intereseaza.Ce-i drept, se cam stramba cand il pufai dar ii spun sa nu scuipe si se chinuie saracul sa inghita solutia:)Pana acum vad ca a avut efect mai bun decat siropul.
    P.S. Ai primit mailul?

  4. Tre sa ma uit pe carnetul de vaccinare, ca si eu tin minte ca doctorita a zis la un an ca asta a fost tot. Oare o fi prea tarziu acum daca nu i l-am facut atunci?

  5. @Laura: nu stiu ce sa-ti zic, trebuie consultat un pediatru, nu ma pricep la asta.pupici

Lasă un răspuns

