V i c i a t u l

Noi am observat inca de pe la 6 luni ca Gugulufix are ceva „inclinatii ” viciate :-D, nu le-am luat atunci prea in serios, desi…pozele ne contrazic si acum stand stramb si judecand drept, ar fi trebuit sa ne puna pe ganduri si sa actionam in consecinta 😀

La 8 luni de la primiul viciu a aparut si cel de-al doilea viciu, pe langa faptul ca-i place chitara electrica la nebunie, s-a apucat si de fumat.Si nu orice fel de marca de tigari, ci Marlboro Lights.Deci acum, al nostru copil: bea JB, fumeaza Marlboro Lights si canta de zor la chitara electrica 😀 Oare ce va urma? 😀 ( no sex, no drugs )

p.s:  pentru cine nu intelege, aceasta postare se vrea a fi un pamflet.
15 comentarii la “V i c i a t u l

  1. E criminal mai !Imi amintesc acum ca avem si noi o poza cu Daria mica , cu sticla de bere langa cap :D.Tinuta de Dorobanti , sticla de firma 😉 , aveti grija cu admiratoarele :).Super tare!Pupam

  2. Foarte tare!!!!:)) Ce comic e in pozele cu sticla, caciulita aia e mortala,parca are cascheta de motociclist:))))Eric de cand a mancat tigari si a vomitat nu mai are voie sa le atinga,dar e innebunit la propriu, la fiecare tigara pe care o vede pe jos se opreste sa o ridice,sunt curioasa daca va mai scormoni dupa ele pe plaja ca anul trecut.Pupici pt micul v i c i a t !!!

  3. @Sabina: prima data a gasit pachetul, a rupt o tigara si a mestecat niscaiva tutun si abia dupa ce l-am spalat, m-am crizat si am facut ca toti bazbuducii, m-am destins si i-am facut pozele.Dar in timpul nebuniei ca nu stiam ce va pati de la tutunul ala mi-am adus aminte de Eric si tigarile lui si asa as fi vrut sa te sun…dar de unde sa te iau in acele clipe?pupici

  4. @povesteadarieinicole: vreau sa vaza si ochiu’ meu o Darie cu berea la cap :-D.Mdeah…chiar ca e „criminal” :-D, la varsta lui atatea vicii 😀 va pupam si noi!

  5. Faza cu pamfletul a fost tare. Si eu care am vazut in prima poza ca era tigara aprinsa :)))))))))) Are si Miruna o poza cu sticla de bere. Ar vrea si la tigari, dar nu prea ajung pe mana ei.

  6. @mirunaelia: cum adica a fost tare faza cu pamfletul? Buey Denisaaaaaa tu mai porti si ochelari, la naiba, cum ai vazut tigara aprinsa? 😀

Lasă un răspuns

