Matinale

Azi m-am trezit cu noaptea-n cap, la 6:15 am fost super fresh.Sunt emotionata…diseara vine D.la munte, ma simt ca o adolescenta la prima ei intalnire.Doamne ca niciodata nu am stat atat de mult despartiti unul de altul!Mi s-a parut saptamana asta o vesnicie.Desi acasa ma mai calca pe nervi, ne mai certam, mai zic cateodata, la nervi, ca as vrea o pauza sa fiu singura si sa nu mai strang toata ziua diverse in urma lui, acum ca am fost singura m-am simtit oribil.In afara faptului ca mi-e dor de el rau, seara a fost cumplit: avem anumite tabieturi inainte de culcare, stam la palavre, mancam impreuna, ne amuzam de diverse si nu m-am odihnit deloc bine in timpul noptii fara el.Offf ca nu mai plec zuza singura in concediu.
Am o fixatie de ani de zile, cand ma trezesc dimineata, primul lucru cand deschid ochii este sa ma uit pe fereastra.Daca la Bucuresti nu vad tipenie de om pe drum la ora 6 a.m., aici este o forfota si un iures de zici ca-i miezul zilei.Lumea este zambitoare, vorbesc intre ei vecinii, se aud cocosii cantand, aerul curat te izbeste in fata.Ce inseamna viata departe de motropola in care traim zilnic: liniste, pace si intelegere, aer curat.
Mai e putin si se termina sejurul asta, a fost o vacanta super, as mai sta aici inca 2 luni si nu m-as satura.Cand ma gandesc la Bucurestiul infect ma ia groaza, dar suprevietuiesc cu gandul ca peste o luna o intindem iar – atunci plec si cu D. si e totul complet.
Guguluful meu si-a gasit un prieten, un baietas de vreo 3 anisori, din Iasi, cu care se harjoneste de nu mai poate, baietelul se ascunde si Ayan il cauta ( imnpreuna cu mine ) 😀 si cand il vede tipa de fericire de ne-a spart timpanele.Aseara abia i-am bagat in camere, ca niciunul nu voiau sa plece de la joaca, ii apucase plansul pe amandoi 😀
Am gasit aici o chitara de jucarie, foarte smecherita, cu o groaza de sunete si melodii, arata super si isi face treaba si mai super…doar creierii nostri sunt distrusi de atata zgomot! Dar mi-am facut-o cu mana mea…
Azi-noapte a fost super frig aici, au dat drumul la caldura maxim si eu dardaiam in camera in plapuma cu Gugulufix in brate.In timpul noptii, ma trezesc des cu picioare si palme peste ochi, cu un Guguluf de 12 kg calare cu totul peste mine, cu cate-un pumn peste ochi.Nu ma pot obisnui sa dorm cu el in pat, ma sperii la fazele astea si ma trezesc; in plus mi-e tare teama sa nu ma intorc din greseala si sa-l strivesc 😀
N-am mancat si eu tot sejurul asta o mura sau o zmeura, daca inainte era plin de vanzatori care aduceau cornete cu fructe de padure, azi nu gasesti nimic.Am luat niste miere buna si ieftina si faguri dulci de tot, de la producatori.Macar atat!
Duminica trecuta, la izvoare, m-a muscat o omida imensa ( nu am stiut in viata mea ca omizile musca ), in afara faptului ca atunci m-a durut rau de tot, de o saptamana aproape am pe locul unde m-a muscat o dara rosie,super dureroasa si formata din pustule mici si tari de culoare rosie.Stie cineva care-i treaba cu omida?Cu ce sa-mi dau sa-mi treaca si sa nu mai doara asa?
Si cum spuneam, diseara ma intalnesc cu D., abia astept sa merg sa-l iau de la Adjud, sa ne imbratisam tare de tot si sa nu-l mai las sa de langa mine…niciodata!

7 comentarii la “Matinale

  1. @mirunaelia: multumim mult, dar de ce te uimeste?Tu nu il iubesti la fel de mult pe sotul tau? 😀

  2. Revedere placuta , draga mea ;).Si bravo pentru ca va iubiti asa ;).E normal pana la urma , insa nu gasesti pe toate drumurile un barbat care sa te completeze si fie jumatatea aia de care ai nevoie.Asa ca fii fericita ca sunteti o familie frumoasa.Pup

  3. @Denisa: imi pare rau sa aud asta mai cu seama ca e si un copil la mijloc, sunteti destul de putin timp casatoriti banuiesc eu- adica nu de 10 ani- si ar trebui sa fiti indragostiti.Poate ti se pare din cauza oboselii, a stresului cu Miru.Am avut si eu o perioada grea cand mi se parea ca nu mai simt nimic pentru nimeni, simteam ca nu mai vreau sa-l vad pe D. si atunci mi-a spus cineva sa stau si sa ma calmez, sa imi analizez sentimentele clar si sa depasesc faza naspa in care intrasem.Si m-a ajutat enorm tot ce mi-a spus.Poate faci si tu la fel! ( multumesc Ade pe aceasta cale 😀 )

  4. Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa il urmez. 🙂 Adevarul ca ma termina Miru cateodata. Si el nu ma ajuta foarte mult. Asa ca ma enervez, ma supar si iese rau.
    Cum a fost intalnirea? sau nu a venit inca?

Lasă un răspuns

