Taranii si bairamul

Azi dupa masa si-au facut aparitia la pensiune niste melteni de moldoveni din Bacau.Faptul ca vorbeau super tare in clipa in care au intrat pe poarta pensiunii, m-a facut clar sa-i cataloghez drept niste marlani.Cum au ajuns si s-au cazat a inceput iuresul.I-a cazat fix deasupra noastra…Am zis pas! linistii noastre si concediului minunat.Exceptand faptul ca vorbesc la blana si asculta numai muzica populara la maxim, toata dupa masa au alergat plozii lor in sus si-n jos, toata camera, duduind de parca cadea pe noi intreg tavanul.In noaptea asta, cu putin inainte mi-au cedat nervii si am fost sa povestesc cu ei putin.Mi s-a facut greata indata cum a deschis primul gura cu accentul lui de cacat si mi-a spus pe un ton super iritat – la ora 23 : 40 – ca el „ie vinit in vacant’ „.I-am explicat initial calma ca am un bebe de 1 an si doarme copilul dar nu se poate odihni trezindu-se speriat in mod repetat.Raspunsul boului????
” Pi miergieti la manastiri cu cupilul ca noi am vinit sa ni distram, suntim tiniri si vriau sa pietrec toata noaptea!”
Fireste ca m-am burzuluit la el si am tipat foarte rau, l-am facut si moldovean prost si nesimtit si i-am explicat ca intr-o statiune ca asta nu poti face bairam la 12 noaptea si indicatia lui a fost sa-mi iau copilul si sa plec.L-a durut la bascheti si sus la ei acum e mare party.Nu-i nimic.Maine la ora 6:30 le dau trezirea, la teveu muzica la blana dis-de-dimineata.Bah, asa ii urasc pe taranii astia care nu respecta pe celalalt de simt ca mor.Oare cum dreq am avut parte de ei tocmai deasupra camerei noastre?

13 comentarii la “Taranii si bairamul

  1. Vai ce ghinion! Dar nu poti vorbi cu gazda? Totusi, nu sunteti pe camp acolo! Pensiune, hotel, exista reguli de bun-simt, vacanta, nevacanta nu putem sa ne punem poalele in cap chiar asa! Ok, ei au platit sa se „distreze”, tu ai platit sa te odihnesti! Mai ales ca ai copil mic! Si daca stau sa ma gandesc bine, pensiunea e sa te cazezi, sa te odihnesti! Daca vor bairam, sa se duca in bar, discoteca! Logic! Urasc marlanii si nesimtitii!

  2. @svea: era cu mine si administratorul care le mai facuse cateva observatii pana atunci si il amenintau ca „pliecam la alta piensiune, daca aci nu putiem sa ni-e distram!” Niste inapti de care-i plina tara.Ah ce-i urasc pe idioti!

  3. Buna ziua!

    Am si eu o curiozitate; daca foloseau alt accent sau cuvinte cum ar fi : pa, ma, pe dupe, e multe…ai fi fost mai ingaduitoare in apelative?!
    Iti citesc blogul de ceva timp, nu am mai comentat nici un alt post, dar asta m-a intristat foarte tare.Puteau fi ghiolbani din Capitala, din Timisoara sau Constanta…
    Ma doare atat de tare cand citesc comentarii gen : „sa muriti toti moldovenii imputiti, sunteti niste betivi….”.Stau sa ma intreb daca am facut chiar atat de mult rau tarii noastre incat sa fim exterminati?!…Eh, e doar o retorica:)
    Iti doresc tie si familiei tale sanatate si multa andutanta!
    O moldoveanca….

  4. @o moldoveanca: draga moldoveanco, imi pare rau ca faci parte din categoria frustratilor.Sunt oameni intre oameni, eu nu am criticat faptul ca erau moldoveni, ci faptul ca erau niste idioti.Sunt oameni la care eu tin mult si-mi plac le nebunie, sunt moldoveni pana-n maduva oaselor dar nu si frustrati de originile lor.Sunt oameni in Moldova pe care ii ajut din toata inima ( am si martori ) dar sunt oameni si nu animale!Imi place Moldova extrem de mult, dovada ca si acum sunt in vacanta in Moldova si nu in alta parte a tarii, ador bucataria moldoveneasca.
    Despre frustrarile tale…asta-i grav de tot.Si mie mi s-a spus de multe ori, chiar in fata stramband din nas, ca bucurestenii suntem „mitici, imputiti, neseriosi,etc” dar niciodata in viata mea nu m-am simtit vreo clipa trista sau frustrata ca asa ma numeau respectivii.Problema este la tine draga mea, daca ti-e rusine cu originile tale e bai si nu te pot ajuta.Cat despre faptul ca lumea toata are ceva cu moldovenii…nu mi s-a parut nici chestia asta, poate frustrarile tale te fac sa remarci numai comentarii de genul asta.
    Daca nu-ti place ce citesti pe al meu blog, click repede sus in dreapta si se rezolva imediat.

  5. Apropos de Vivaldi , da teveul pe canalul Mezzo sau alt canal de muzichie clasica si baga-l la maxim cu sonoru’….daca vine sa zica talpa tarii ceva , spui ca te dixtrezi si tu , ca astea este manelele tale….si ca esti si tu tanara si iti place sa te simtit bine ,ca doar de aia ai ajuns acolea….
    Sper sa scapi rapid de ei….

  6. Draga doamna,
    E trist ca o mamica poate acumula atata ura…Daca te-ai descarcat scriind acest comentariu, e in regula.
    Nu cred ca al meu comentariu a continut vreo jignire…
    Ti-am citit cu placerile povestile de viata, am ras cu tine despre aventurile bebelului tau si ma bucuram ca in viitor voi avea un reper in gasirea de multe sfaturi, in caz ca Dumnezeu ma binecuvanteaza cu o minune.
    Nu-ti port pica, dar e totusi trista atitudinea ta defensiva.
    Inca o data, sanatate si bucurii alaturi de baietelul tau frumos!!!!
    Roxana, o moldoveanca mandra de originele ei….

  7. @Ana Maria: nu am mai avut ocazia fericita sa-i innebunesc pe idioti, s-au carat cu noaptea in cap in tarania lor.Acum e iar liniste si pace ! pupici

  8. @Roxana: as putea sa fiu foarte nesimtita si sa te bubui, dar nu-mi bat capul prea tare.Folosesti cuvinte prea mari gen „ura” si „m-am descarcat”, cuvinte ce nu-si au locul avand in vedere ca habar n-ai cine sunt! Lasa sa fiu eu rea si plina de ura, iar tu bunatatea intruchipata.Unu la mana: ai spus ca ma citesti de nu stiu cat timp, in tot acest interval nu ai avut niciodata niciun cuvant de spus de bine in schimb hodoronc tronc imi ceri tu mie socoteala despre faptul ca m-au deranjat niste moldoveni de-ai tai.Asa si?Cine esti tu sa-ti dau eu tie explicatii despre antipatiile sau simpatiile pe care le nutresc eu fata de anumiti locuitori din anumite zone ale tarii?Ma tragi tu la raspundere ca de ce am scris eu asa despre niste porci de oameni?! Iaca asa a avut gustul meu placere.Ti-am spus si ieri, nu iti placea ce citeai, te abtineai si nu comentai nimic ( ca pana acum n-ai facut-o ) si nu ma mai citeai.Dar faptul ca esti frustrata te-a impins sa ma iei pe mine la intrebari ca intreaga lume scrie de moldoveni urat.
    Fetito draga, am persoane dragi ( asa cum ti-am scris si-n comentariul precedent) , persoane la care tin si nu mi-as fi permis sa scriu pe blogul copilului, stiind ca citesc si ele, jignindu-le gratuit.Clar?Cu atat mai putin am vrut sa jignesc o necunoscuta care-mi citeste blogul.Dar fiecare intelege cum si ce poate.
    Acestea fiind spuse te rog nu ne mai citi si delecteaza-te cu bloguri care au ca autori mame bune si pline de iubire fata de moldovence ca tine.Numai bine si tie!
    P.S.: ti-am raspuns suficient, nu fac din acest blog un camp de batalie, deci orice comentariu de acum incolo nu ti-l voi mai aproba.

  9. vai dragilor iar ati fugit la plimbare?eu am tras un fund de scari si mi-am zdruncinat rau spatele asa ca am cam lipsit dar am citit posarile astazi.imi pare rau ca ati avut parte de incidentul de la pensiune.dar sa stii ca este si vina administratorului pensiunii care probabil le-a spus petrecaretilor ca pot sa arunce cladirea in aer doar sa ii aiba de clienti.altfel nu vad de ce nu a luat masuri.pacat ca oamenii nu stiu sa isi respecte semenii.Ayan scump ce mai face?am citit ca deja a facut primii pasi dragul de el.bucurati-va de vacanta dragilor .sper sa nu mai aveti parte de incidente neplacute.
    PS:am citit cealalta postare a ta,conflictul cu happymama.doamneeeee cat abereaza femeia aia.cezariana este o simpla interventie chirurgicala.nu te killareste frate nimeni.probabil ca ea a vazut un film de groaza si l-a confundat cu realitatea.si eu am facut cezariana din pacate am avut probleme foarte mari si bebelusul meu drag n-a reusit sa traiasca .sincer cred ca happymama habar n-are ce e aia cezariana.
    pupacelei multe

  10. No , bine ca scaparati de oamenii cu distractia in bot…..Haida sa va simtiti cat mai grozav , ti pupa o jumate di moldovianca…di undi si atarna harta in cuiu’ tzaraii…. 😛

  11. Pingback: Zile linistite « Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

