Iar vacanta

A venit iar vacanta cu trenul din Franta, a sosit iar timpul sa impachetam si sa ne luam la revedere, noi plecam hai-hui in lume.De data asta mergem la munte, la aer curat si multa verdeata.Sper sa nu ne ploua rau si sa nu vina apele peste noi, sa nu ne stricam zilisoarele astea de concediu.Sper sa rezist si fara D. atatea zile ( este prima oara cand ne despartim si stam separati atat de mult ), sper sa fiu in stare si sa duc la destinatie mama si copilul ( desi gps-ul ala imi spune „pe prima la dreapta” eu mereu am o problema cu „prima” asta si ma trezesc in alta parte ) , sper sa prind un drum bun si fara ploaie ca la balamuc.Cam atat!
S-aveti o luna minunata, s-auzim numai de bine si sa ne revedem cu si mai bine !

7 comentarii la “Iar vacanta

  1. Va asteptam din vacanta sa ne povestiti ce traznai a mai facut Ayan! Va pup pe amandoi!!!!

  2. Hei, dar unde pleci? Stati toata luna? Asa mult? Uau, asta da vacanta! DRum bun, vreme buna si distractie placuta! Numai tu cu Ayan pleci? Cum te descurci? Mie mi se pare imposibil:))

  3. @adinuta: plecam la munte, eu cu Ayan si cu mama mea, stam 10 zile, nu chiar o luna intreaga! 😀 Cu Ayan m-as descurca si singura, caci el este cuminte per ansamblu ( exceptand nebunelile de peste zi – si alea moderate, ce sa zic?! – doarme si mananca bine, ma inteleg cu el altfel acum ca s-a marit ) dar o s-o am si pe mama ajutor sa ma mai destind si eu! Multumim mult de tot, nu venim inca in Cluj, in august vom veni in Ardeal si atunci poate reusim in sfarsit sa ne si vedem 😀

  4. Vacanta placuta si relaxare maxima!Luni o taiem si noi la mare si speram s aavem vreme buna ca altfel e deprimant rau.anul trecut a fost naspa si ne-am chinuit sa-i gasim activitati lui Matteo fara apa si nisip.numai dine si pupici!
    ps m-am mutat la http://www.mamapenet2.blogspot.com/ pana se rezolva cu virusii.

Lasă un răspuns

