Deschid usa sau un alt progres

A mai invatat ceva : deschide singur usa, se inalta pe varfuri, apuca vertiginos clanta in manuta-i mica si deschide 😀 Traiesc toate aceste lucruri -atat de banale pentru noi toti cei adulti- cu cea mai mare fericire posibila.Numai cei care au trecut prin asta ma pot intelege, nu-s paranoica , pur si simplu e un delir la fiecare noua reusita!La un an si 1 luna Puchitel face o groaza de chestii si zilnic vad noi progrese.Superb!

8 comentarii la “Deschid usa sau un alt progres

  1. Nu esti nebuna,esti mandra si-i normal.Si de acum inainte tot asa o sa fie ca tot o sa mai invete cate ceva ,iar acum ca merge in picioare o s aexploreze si mai mult!-)))

  2. @Oana: vaiiiiiiiii ca nu mai dadeam de tine, eu nu mai pot sa-ti citesc blogul, oare ce sa fac ca sa te pot vizita iar? pupici frumosului tau si sunt trista ca nu va pot citi :-((

  3. 😀 creste flacaul fumos! Bravo lui pentru noul pas ! … si la cat mai multe, cat mai repede!
    Pupam mandretea de baiat… ca recompensa si incurajare! 😉

    … si in alta ordine de idei, nici eu nu mai pot intra la Oana 😦

  4. Aaa, daa..si al nostru era la inaltime potrivita sa se lase pe clanta si sa o deschida. Acum s-a inaltat si maraie daca nu reuseste. Ca, de, nu se mai lasa pe clanta, tre sa-si fol puterea si e greu, taica! Felicitari, dragutilor! 🙂

  5. @Dana: nu se lasa pe clanta ca e rablagita respectiva si trebuie sa traga cumva de ea, oricum nu foloseste forta ca sa apese cum se face de obicei, mai mult trage de ea 😀

  6. @cojocarii: de multa vreme nu ma lasa sa-i accesez blogul dar nu stiam cum sa dau de Oana.Multam mutl gabitule si va pupam si noi

  7. Habar n-am ce s-a intamplat cu blogul meu.eu am lipsit o perioada si la un moment dat mi s-a semnalat ca as avea un virus pe blog si am schimbat template-ul si eliminat un banner care cica ar fi fost cauza dar nu stiu daca e suficient.Daca cineva are idei despre ce ar mai trebui sa fac ,va rog sa-mi spuneti.multumesc

Lasă un răspuns

