Reusite de weekend

Azi am avut o zi incarcata emotional:
– Puchitel a facut primii pasi, am pierdut momentul ca si imortalizare foto fiind plecati in deplasare.A facut 3 pasi clari si siguri, apoi inca 3 pasi la fel de siguri si s-a oprit.Sper ca la urmatoare miscare sa pot surprinde foto chestiunea in cauza
– azi am avut maraiala multa , eritem fesier ingrozitor, scaune moi ( astea le are de vreo 3 zile ), ceai de menta si gingia perforata de incisivii laterali superiori.Deci Puchitel va inmulti dintisorii de la 4 cati are acum ( si cu strungareata mare in fata ) la 6 dinti 😀
– ne pregatim iar de plecare, am facut cumparaturi si de luni ne ocupam iar de bagaje.

9 comentarii la “Reusite de weekend

  1. fetelor va multumesc din suflet, cu adevarat suntem super fericiti.Sper sa nu se opreasca iar ca azi a refuzat sa mai mearga singur, iar cu frica se deplasa tinandu-se de toate obiectele 😀 va pupam cu drag

  2. Iuhuuuuuu.Bravo, Ayan!Felicitari , pui mic!Iar pentru voi , cei mari 😉 sa va tineti acusi la ture !Cat despre dintisori , va dorim din suflet sa scapati usor si repede , caci uite noi cat patimim din cauza lor .Distractie placuta in co nr 2 si sa va intoarceti si mai victoriosi de atat.Pupam cu drag.

  3. bravoo !! cred ca musai de acum inainte sa stai cu aparatul lipit de mina :-)) ca sa nu pierzi momente importanta …

    Vacanta placuta si sa va intoarceti „inmultiti” 😉 din seria „Du-ma mama la Sovata ( n.a. si imprejurimi), ca sa il cunosc pe tata „

  4. @Cristina: da mai si nu reusesc sa-i surprind aia 2-3 pasi pe care-i face si asa timid.Dar pana la urma prind eu momentul…Despre „inmultire” 😀 Cristinoooooooo plec cu mama doar cu cine sa ma inmultesc?Iar la Sovata mai tarzior plecam dar nici acolo anul asta nu ne inmultim, mi-ajunge cat am inmultit si impartit momentan.La anul om mai vedea ce facem cu inmultirea, momentan ii lasam si pe altii s-o invete 😀

  5. N-am stiu mai doamna ca plecati asa „ca fetele” :-))) se vede ca citesc din doi in doi pe aici :-)) tineam minte o postare mai veche A cu ochelarii de scafandru :-)) de unde am tras concluzia ca va duceti sa plutiti pe lacul Ursu 🙂 …
    si cu aritmetica tot din postarile tale mai vechi am brodat 🙂 cine stie ce naiba am citit eu :-))

  6. Felicitari! La cat mai multi pasi…si alergat. Ca va alerga ca Forest Gump pana va reusi sa mearga controlat. 😉
    Iar plecati? Pfaai…voi sunteti o forta! Vacanta placuta! 😉

Lasă un răspuns

