Semn de imbogatire

Daca la 8-9 luni Ayan statea pe olita si chiar executa ce avea de executat acolo, de vreo luna incoace nu-i mai trebuie oala si pace, parca-l arde.De saptamana trecuta incercam usor, usor sa ne reobisnuim sa stea pe olita aia galbena gutuie.Azi dupa-masa, intr-o incercare ( esuata, desigur) de-a-l face sa stea pe olita, intr-o secunda de „lupte” corp la corp pentru a se reaseza pe oala,a umplut covorul din sufragerie cu un ” pateu ” imens.Continuarea? Mami a vomitat, s-a imbarbatat si dupa un frecus de covor la meserie cu biocarpet, ma gandesc sa ma indrept cu pasi repezi catre Loto.O fi sau nu vreun semn?
P.S: ca rasplata insa, de 2 zile dupa ce-si executa in pampers chestiunea cu pateul, merge singur in baie, se ridica in picioare pe marginea cazii si cere in cada.Macar isi anunta victoria! 😀

11 comentarii la “Semn de imbogatire

  1. uppsy !!!imi pare rau pentru tine draga Amira dar nu pot sa nu ma bucur pentru faptul ca dragul meu Ayan a castigat lupta si inca prin K.O.nu te supara pe mine te rog,dar m-am amuzat foarte tare desi sunt sigura ca nu a fost nici pe departe o placere pentru tine sa curati covorul.sa speram ca este un semn norocos!
    va pupacesc cu drag

  2. Amira,aseara am avut si eu un razboi in casa din cauza olitei.La fel si Eric,pana acum ceva timp statea linistit si isi facea treaba la oala,in schimb acum,parca il mananca cand o vede.Plange,se urca pe pat nu cumva sa vina oala la el,e de ajuns sa il intreb”Eric,unde-i olita?” si deja e in hohote de plans..nu stiu ce sa ma mai fac,aseara pur si simplu nu am reusit sa il asez pe oala,se tavalea pe jos in zbierate numai sa nu stea hopa pe ea..e de groaza..

  3. @sarah: si eu m-am amuzat apoi povestind lor mei, e mic pana la urma si n-a facut-o in mod voit 😀 Dar la olita tot nu voi renunta 😀 si noi te pupacim si chiar ma intrebam unde ai disparut ca nu mai postasesi nimic pe blog

  4. @Sabina: oare ce s-o fi intamplat cu ei,Sabi?succes si multa perseverenta, eu nu renunt la olita, o sa-l pun zilnic pana se reobisnuieste

  5. Eliza n-a vrut niciodata sa stea pe oala, ziceai ca e scaunul electric. Nici n-am fortat-o, nici n-o fortez, eu nu stiu niciun adult care sa faca la oala asa ca s-o invata ea in cele din urma. In schimb vine si-mi spune „caca” dupa ce face fie in pampers, fie pe jos in sufragerie (o mai las fara pampers ca sa se aeriseasca, mai ales pe caldurile astea). Si daca face pipi pe jos, tot asa vine si spune „pipi”. Cat despre oala aia smechera care se catarat pe veceu, eliza a crezut ca e tobogan, asa ca i-am confiscat-o momentan 🙂

  6. Am uitat sa mentionez ca ultima oara cand a murdarit-o Eliza de caca pe sora mea, a castigat la loto in duminica urmatoare, cu 3 numere, fabuloasa suma de 4,5 lei 😀 A zis ca mai vine pe la noi, poate face Eliza caca de tot pe ea si castiga mai mult.

  7. @ana: yeap si vom, vedea maine rezulatatul.Daca nu castig nimic…am castigat experienta 😀

  8. @Laura: super funny cu toboganul.Eu incerc sa-l reobisnuiesc dar nu vrea si gata.Si azi a sarit ca ars de pe oala , pleaca si mai si plange in hohote,

  9. Cu lupta corp la corp avem deeestula experienta. Asa ca eu am renuntat si-l las sa faca el cum si cand doreste.
    Capul sus, nasul acoprit si …da-i bataie inainte! Daca nu vrei sa faci ca mine! 😉

Lasă un răspuns

