Minirezervatia din Constanta

Constanta, ca si oras, nu mi-a placut niciodata.Nu numai ca nu as putea trai acolo, dar nici in vacanta nu am stat niciodata in orasul acela.Nu stiu exact ceea ce ma sufoca acolo…nu-mi place si gata.Intr-o duminica din vacanta la mare am dat fuga pana in Constanta cu gandul de-a merge la Delfinariu daca afara era innorat si destul de frig, pentru a face plaja.

Odata ajunsi in Constanta, m-am bucurat ca era pustiu pe strazi, duminica de dimineata, am putut merge agale cu masina si am putut admira si o alta fata a Constantei.Bulevardul ce duce la Delfinariu este unul chiar curat si super frumos, liniste, verdeata, multe blocuri frumoase, locuri libere de parcare.
Delfinariu era inchis pana pe 15 iunie ( mi-a parut super rau ca tare mi-ar fi suras sa revad un spectacol cu delfini ), la Planetariu nu am intrat caci nu ne-a dat voie cu Puchitel, a ramas doar Microrezervatia s-o vizitam si expo de pasari exotice.Cea din urma a fost o camera in care se regaseau ceva colivii cu pasari, biletul costand 3 ron / pers. dar nu a meritat banii ( parerea mea ).


Dupa scurta vizita la pasari, am intrat in microrezervatie.Biletul costa 8 ron / persoana, iar a beneficiat Puchitel de reducere, aici pot sune ca au meritat toti banii cu varf si indesat.
Am aflat ca microrezervatia se intinde ca suprafata pe 4 ha, rezervatia contine mamifere, fauna acvatica si terestra, exista 19 specii cu-n efectiv de 100 exemplare, specii ce traiesc in rezervatia Deltei Dunarii si rezervatia Negureni.














]

Dupa vizitarea faunei, am mers spre iesire unde am gasit o moara, un pod de lemn si plasa si o frumoasa biserica din lemn.

A fost o vizita placuta atat pentru noi cat mai ales pentru Ayan care a chiuit de bucurie la vederea fiecarui animalut din microrezervatie.O idee buna pentru o zi innorata la mare!

3 comentarii la “Minirezervatia din Constanta

  1. Superbe pozele!Cat despre reactiile Gugulufului , parca o vad pe Daria cand am dus o prima oara la zoo :D.Apropo , l ati dus la zoo ?O sa fie super incantat , garantez ;).Pupam

  2. @Daria: nu am ajuns inca la zoo dar va urma :-D, este pe lista noastra de activitati

  3. Da , microrezervatia este minunata…pe vremea cand mergeam cu Alex acolo , sa vedem animalele , era un cerb simpatic si tare sociabil , pe nume Viorel…ce ne mai distram acolo cu el…Frumos!

Lasă un răspuns

