Ayan-Darius Look-alike Meter

Am gasit pe blogul Dariei o postare care mi s-a parut super faina si am preluat si noi site-ul cu pricina ca sa vedem ce rezultate obtinem, mai ales ca multa lume imi spune ca Ayan seamana cu D.Iaca nu-i asa !

7 comentarii la “Ayan-Darius Look-alike Meter

  1. Se pare ca mamicile sunt la putere :D!Parerea mea este ca Ayan este o combinatie dintre voi doi ;).Dar daca stau sa analizez mai bine , parca tot cu tine, Amira , seamana mai mult :D.Sincer!Parerea mea!Pup!

  2. Pingback: Eu cu mama sau cu tata? « Mirunaelia's Blog

  3. Am furat si eu ideea. 🙂 mie mi-a iestit 50-50. Cu mai multe incercari o data a iesit ca seamana cu mine, o data cu tati si de vreo 4 ori su cu mine si cu tati. Bineinteles ca am pus poze diferite. Depinde si de poze.
    Oricum baietii seamana cu mamicile de obicei, iar eu cred ca Ayan nu iese din tipar la acest capitol 🙂

  4. La mine a iesit 50%-50%. Cam asa zice si lumea, ca nu se poate spune exact cu care din noi seamana mai mult.

Lasă un răspuns

