Arnikids

Acum 3 zile am uitat sa bag aparatul contra tantarilor in priza si ne-am ales toti cu niste muscaturi de toata groaza.Cel mai tare insa a fost afectat Puchitelul, caruia i-a capsat pielisoara in 2 puncte pe fetisoara, 2 pe maini, unul in talpa si unul pe picior.La trezirea de dimineata, cand le-am descoperit, i-am dat cu spirt si am crezut ca vor trece.De unde?Seara erau niste blande tari si extinse pe o suprafata foarte mare a locului muscaturii.M-am speriat si am inteles clar ca este o alergie la saliva tantarilor ( stiam de la gradinita ca cei mici fac des asemenea alergii, ca nu au imunitatea foarte buna ), am alergat la farmacie cu gandul de a-i lua Fenistil gel.Farmacista mi-a recomandat sa incerc un produs naturist, 100 % eficient si cu mult mai ieftin decat Fenistilul.Ce bine am facut ca am ascultat-o!
Gelul, care a facut minuni in cazul Gugulufului, se numeste ARNIKIDS, este un gel cu arnica, transparent-galbui, fara niciun miros, de la prima aplicare locul s-a dezinflamat, s-a micsorat roseata si deja dupa 3 zile de la prima aplicare, copilul nu mai are nimic.Se aplica de 3ori /zi pe muscaturi de insecte, echimoze, contuzii, dureri musculare.A costat numai 4,4 ron.

5 comentarii la “Arnikids

  1. Pup nazdravanul…Bine ca ai ascultat farmacista! Si eu am un produs pe baza de arnica , tot unguent…e pentru vanatai si echimoze , dai cu el si trece si durere si vanataie in 2 zile…
    Deci Arnikids…retinut…si bine de stiut!
    Va imbratisez cu drag!

  2. @Ana: trebuie sa ascultam si sfatul farmacistelor uneori.Arnica, in genere , este extraordinara dar nu am crezut ca isi face atat de bine efectul intr-un timp atat de scurt.te pupam si noi cu drag

  3. Super bun postul asta mai Amira!Daria e saraca praf de la tantari , am incercat cu toate cremele , in zadar.Se iritase foarte rau , i a mai trecut parca putin cu Elocom crema , dar tot se vad rosii si umflate.Am bagat la cap.Sar’na!

  4. Amira, de unde ai luat arnikids-ul, ca am intrebat dimineata pe la farmacii si niciuna nu auzise de asa ceva. Si Eliza are piscaturi de tantari, si parca au fost tantari mutanti ca arata ca niste bube urate. Saraca e plina de belele, a ros-o un pantof si are ditai rana pentru ca nu a zis nimic si eu am observat prea tarziu, s-a zgariat, a facut diaree, ii dau niste dinti….e un pachet de nervi biata de ea si noi o data cu ea.

  5. @Laura: imi pare rau de Lizie ca trece prin atatea, bietul copil! Arnikids am cumparat-o din lantul farmaciilor „Help ” , eu am 2 pe langa mine si ambele comercializeaza produsul.Poti intreba si la Plafar, ma gandesc.Multa santate, va pupam!

Lasă un răspuns

