Leapsa artistica

Am preluat o leapsa de la Danuta pentru ca mi-a placut enorm subiectul si am o groaza de fotografii pe care ar trebui sa le admire multa lume.Nu sunt fotografii realizate de mine personal, pentru ca nu am un aparat profi si nici timp pentru fotografie ,desi imi place la nebunie arta fotografica.
Nu mai povestesc, ci va las ochiul sa se bucure de splendoarea si ineditul acestor fotografii 😀


Predau aceasta leapsa mai intai de toate doctorului si Cristinei, caci stiu eu ca ei au niste poze super tari, apoi i-o dau lui Petro, Laurei , Frunzelor , Ana Mariei, handmade in covasna
, madimih si tuturor acelora dinte cei care vor s-o preia

4 comentarii la “Leapsa artistica

  1. Valeeeeuuuu , adica si mie??? Ioiii , acum am vazut…multumesc! Nah , o iau si o sa ma ocup de ea zilele astea….ca diseara am de bucatarit si maine avem VIP-uri ciufute la lucru…da’ de facut o fac , pe cuvant!
    Spor la impachetat , te pup!

  2. Hai ca am fost foarte lenesa zilele astea! Nici n-am avut motive sa ma bucur. Si m-am apucat sa scriu acum ca sa ai ce sa citesti la intoarcere. 😉
    Multam frumoas pentru preluare leapsa. Cu toata agitatia cu plecarea si raceala lui Ayan, tot ti-ai facut timp de asta. Chiar ca ma dai pe spate. Esti o dulce.
    Cat despre poze …super toate. :)) Da’ mi-a luat ceva sa le vaz pe toate!!!

Lasă un răspuns

