Sfarsit de capitol


S-a mai incheiat in aceasta seara un alt capitol din viata mea: am terminat masterul.!Azi m-am imbracat pentru ultima oara in straie de sarbatoare, am pus foile si pixul pe banca din sala de curs si am dat ultimul examen din viata mea de masterand.Yes, ladies and gentlemen I’ve gratuated!!!
Sunt atat de fericita ca-mi strig bucuria pe toate gardurile, urlu din toti plamanii sa ma auda toata lumea: AM TERMINAT ! Sunt extraordinar de incantata ca s-a terminat definitiv cu examenele, cu stresul, cu lucrarile practice, dar mai ales cu prezenta la cursuri.Caci da, masterul l-am facut la zi si prezenta la cursuri a fost obligatorie.Imi pare rau ca nu am sa-i mai vad pe unii dintre colegii mei, oameni draguti cu care ma obisnuisem sa vorbesc in fiecare saptamana sau uneori zilnic , pe mail sau la telefon.
Au trecut cei 2 ani de master ca vantul si ca gandul, au trecut atatea examene si lucrari practice, atatea proiecte si teme de cercetare, dar si 3600 ron dati din buzunare.Daca am invatat ceva?Da, mi-a placut mult masterul pe care l-am facut, mi-a placut ca am patruns adanc in lumea resurselor umane, mi-a placut si tot ceea ce am invatat despre management si leadership, mi-a placut per ansamblu toata materia predata in cei 2 ani de cursuri.Nu mi-au placut examenele la unii profesori caci nu au fost deloc obiectivi, altora nu le-a pasat nimic de noi si nici nu si-au tinut cursurile.Sunt sigura ca nici proiectele nu vor fi integral citite si ne vor nota dupa ureche.Dar a trecut, asa cum spuneam, mi s-a parut ca va dura o vesnicie acum 2 ani cand am inceput acest master, mi se parea ca nu am sa-l pot termina niciodata ca l-am facut gravida si cu un copil sugar mai apoi.Mi-a fost destul de dificil in anumite momente, m-a ajutat enorm D. care a facut in acest ultim semestru 2 mastere practic, si pe al lui si pe al meu, caci Ayan e mare si nu am mai avut linistea necesara sa ma pregatesc temeinic.Ca sa nu-mi „scada media” cum a spus D. :-D, s-a pregatit el temeinic si-n locul meu, bietul ( uneori si pana la 3 dimineata a stat sa faca cercetari pentru proicte).Eu am adunat doar notele de 10 si felicitarile.Caci da, este prima oara in viata mea de mare invatata 😀 cand am numai note de 9 si 10 in cei 2 ani de studiu.Doamne feri , aproape ca nu-mi vine a crede.Am terminat masterul cu premiul intai, cu coronita ! 😀
Gata cu invatatul, ii lasam si pe altii sa invete la randul lor, ne-am cizelat si invatat destul in viata asta.D. balmajea zilele trecute nu stiu ce despre un doctorat si am spus pas! Mie imi ajunge frate, nu ma mai tin nervii sub nicio forma de stat cuminte in banca la cursuri.Gata, arunc in sus palaria si spun raspicat: de azi sunt absolventa fericita a masterului : ” Leadership si managementul resurselor umane! „

10 comentarii la “Sfarsit de capitol

  1. @svea: sar’na mult de tot, plutesc de fericire si beau o cana de vin in cinstea reusitei!

  2. Felicitari, inca o data, puiule! Ma bucur sincer pentru tine. Si eu am vrut sa-l fac dar am nascut in luna in care ma pregatisem de inscrieri. Normal, la distanta (ASE) si tot pe managementul resurselor umane ma gandisem sa fac masterul. Poate anul asta il incep si eu daca nu plec intre timp. Oricum il pot face si afara.
    Cel mai bun lucru pentru tine a fost contactul cu colegii de la Fac. Pentru mine asta ar fi fost prioritatea. Ca, in rest, nici nu ma gandeam sa nu-l iau sau ca nu pot sa invat (desi, dupa atata timp, nu stiu daca mai sunt in stare).
    Multe neajunsuri ai cand te apuci sa faci masterul cand ai copil. Te-ai descurcat insa exceptional (multumita, desigur si sotului, deci felicitari si lui pentru absolvire:))).
    Felicitari! Felicitari! Felicitari!:))) (Sa strig si eu in gura mare).

  3. @alexandrescudaniela: sar’na din suflet, esti o dulce!! te pupam cu mult, mult drag.Acum ca l-am terminat, te sfatuiesc sa mergi sa faci masterul daca vrei, caci nu este greu de tot, pe mine m-a terminat prezenta aia zilnica, la ID nu exista masterul asta si atunci am mers si pe prezenta zilnica doar sa stiu ca am absolvit ceea ce voiam.As mai fi facut si „Comunicare si resurse umane” la SNSPA , alt master foarte interesant.Bafta si sa ne spui ce-ai facut.Oricum pana emigrezi ai timp sa termini primul an 😀

  4. Felicitari! Sper ca urarile mele nu te gasesc inca ametita dupa cana de vin 😛 … cu toate ca ai toate motivele din lume!
    Sarcina cu probleme, crescut un Guguluf minuntat si master la zi! 😀 Woooaaauuu! Chiar esti tare! 😉

  5. @cojocarii: multumim mult, canuta de vin nu mi-a facut nimic :-D, apa de ploaie…

  6. @povesteadarieinicole: sar’na mult :-D, merit o vacanta la Pitesti? 😀

Lasă un răspuns

