Indemnizatia pentru cresterea copilului

Sunt plina de nervi, imi vajaie capul si vreau sa-l impusc pe Chioru’ si pe piticania nenorocita! Frate, astia au bolanzit de tot?Oare unde dracu’ vor sa ne aduca, la sapa de lemn?Au tampit cu totii?
Va rog, mamicilor dragi, semnati toate petitia, ca sa poata fi trimisa mai departe catre imbecilii care-si bat acum joc si de copilasii nostri, nu numai de pensioanri si bugetari.Postati-o pe bloguri, pe forumuri, unde vreti voi, numai sa fie semnata de cat mai multe mamici, sa ne lase 85 % din ceea ce am cotizat ca sa ne putem creste linistit copilasii, in tara asta guvernata de niste cacati retarzi cu basau mare si doldora de bani.
Semnati petitia si promovati-o cat puteti de mult.va multumesc !


Indemnizatia pentru cresterea copilului sa ramana 85% din salariu


Si haideti si aici, la protest

12 comentarii la “Indemnizatia pentru cresterea copilului

  1. Am semnat petitia si am trimis-o mai departe.
    N-am inteles exact: care-i treaba cu protestul? E un alt fel de petitie?

  2. Pingback: Petitie si protest impotriva stabilirii indemnizatiei pentru cresterea copilului la 600 ron « Blogul Cojocarilor

  3. @Mamituni: multumesc mult, protestul este momentan sub forma unei liste pe care se inscriu cei care doresc sa participe la o data fixata ulterior ( dupa obtinerea autorizatiei de la primarie pentru a avea loc protestul ) la un mars al tuturor celor care militeaza pentru mentinerea indemnizatiei la 85% din venit.

  4. venim la protest!!!si trebuie sa fim in numar mare!!!sa se faca in toate orasele…ar trebui sa iesim mai repede pana nu hotaresc ceva!!!!cat mai repede!trebuie sa facem cevaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

  5. eu una sunt foarte disperata!!!!!!!!!!!!!!!sunt singura fara sot..cum am sa imi cresc copilasul cu 600 lei???am muncit 10 ani nu cate 8 ore pe zi..40 ore pe saptamana ci 350 ore pe luna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zi noapte…numai eu stiu cat stres si nervi am mancat…..micutul meu atat nu merita……sa traim mai bine???pt el doar am muncit!!!!si am platit o groaza de taxe pt banii astia!!!rusine sa le fie!asa sa ii ajute d-zeu!

  6. cata neputinta!!! stam cu sufletul la gura, sorbind stirile si emisiunile de profil, rugandu-ne sa nu se confirme aberatia legislativa!!!

  7. @Carina: sincer, mie mi se face rau cand ma gandesc la situatia pe care ar genera-o aceasta masura luata de idiotul de Chioru’ si al sau Pitic.Nu numai mamelor singure le-ar fi ingrozitor de greu, dar si unei familii de bugetari cu vreo rata pe la banca pentru apartament cred ca le-ar fi horror sa se descurce intr-un mod civilizat.Efectiv mi-e greata maxim de tot ce se intampla!

  8. @Cojocarii: asta este situatia jenanta si umilitoare in care ne pune guvernul asta idiot.Isi bat joc de noi, stresandu-ne si mai tare decat suntem.Nu le pasa ca suntem obosite, ca ne crestem greu copiii, ii intereseaza sa ne arunce in groapa disperarii ca sa nu mai fim oameni.Niste jegosi!

  9. @cojocarii: cateodata ne meritam soarta ca si popor.Asemenea idioti, asemenea guvernanti alesi de ei.Mi-a venit sa vomit efectiv de nspe mii de ori citind porcariile lor de comentarii.

Lasă un răspuns

