Tricicleta sau bau bau?

Pentru ca se afla la o aruncatura de bat ziua cand Gugulufixul meu adorat va implini un anisor, bunica-sa ( mama mea ) s-a grabit sa-i ia nepotului prea mult iubit o tricicleta.Initial ea a vrut sa mearga nu stiu pe unde si sa-i aduca una d-aia de plastic cu animale.Neah…mie alea nu-mi plac deloc!Am hotarat sa-i iau una mai zdravana care sa tina in haturi zvapaiatul de Surubix si am ales un model mai simplu, fara atatea maimute si bazaconii pe ea.
Ieri am primit-o.Bucurie maxima pe toata lumea, mi-am dat seama ca va trebui sa vina D. s-o asambleze, caci era in nspe mii de bucati si habar n-aveam ce si cum.Mai intai cupiloiul i-a dat cutiei tarcoale, a studiat-o bine

Dupa ce a venit D.acasa si s-a apucat de montat, maimutelul s-a bagat in cutie si mesterea si el cot la cot cu ta-su, el niste jucarii insa

Cat timp a durat asamblarea tricicletei ( si a durat o groaza ! ) eu si Guguluf dadeam tarcoale ca leii in cusca pe langa D., eu ca nu mai veam rabdare sa-l vad pus in tricicleta, iar Ayan ca ii tot spuneam ca mergem afara la copii 😀

Cand, in sfarsit, tricicleta a fost gata, bucuria mea a fost de jumatate de secunda, caci odata pus Guguluful in tricicleta l-au apucat niste crize de plans si tremuriciul de ziceai ca e pe scaunul electric.Fratilor, n-am vazut copilul sa urle in halul ala ever.Na beleaua acum! Cum ii spun eu lui ma-sa mare ca a dat 2 bulioane degeaba si pe nepota-su il arde daca il pun in tricicleta? Pffffff ! Si ia-l cu binisorul, luam si lopetica si grebla cu noi si le punem in tricicleta, face si mami si tati cate o tura cu tricicleta cu pricina, ne jucam la butoane si la melodii, in sfarsit, dupa multa moartea caprioarei, a acceptat sa se aseze in tricicleta ( asa, ca pe ghimpi ) si sa dam o tura pe afara, dar are o fata cand sta in ea de zici ca urmeaza sa-i executam condamnarea! Ia priviti, va rugam , „veselia ” netarmuita a Gugulufului, in tricicleta :

Asa ca avem si tricicleta acum, dar o tinem in masina ca e bau bau pentru copil !

14 comentarii la “Tricicleta sau bau bau?

  1. Nu e bau, bau, doar ca nu se simte asa de in siguranta in ea ca in carucior. O sa ii treaca. Eu nu cred sa am probleme pt ca am mai plimbat-o pe Eliza cu un soi de masinuta primita de la nasii ei si ii placea mult in aia. Acuma sa achizitionez si tricicleta. Arata super tare asta a ta.

  2. @Laura: chiar ii spuneam lui D. aseara ca oare si Eliza ta va urla asa? Nu-i asa ca-i faina tricicleta?Hai c-am nimerit-o!

  3. Hhahahaaa … dragul de el! E ff faina tricicleta!! Asa zic si eu, rabdare ca se obisnuiste, nu o sa mai fie bau-bau.

  4. Tutun zici???? Cred ca doar in amintirea vremurilor de odinioara :))
    Exact asa face si al meu dar cand il pun pe olita. Oricum is super comici iar fatuca lui Ayan pe tricicleta…. e super tare.

  5. @ silvia: eu cateodata as mai trage cate-o tigara de numa’ dar ma gandesc ca daca fumez una urmeaza si celelalte!

  6. Ce comic e Guguluf!!:)E foarte frumoasa tricicleta,sa o foloseasca sanatos!Stii ca iti spuneam si de al meu ca nu stiu cum o sa reactioneze,insa ii place de numa’.Cum a spus si Oana mai sus,mai asteapta putin si ai sa vezi ca nu o sa mai scapi de ea:)

  7. Hahahaha!Ce tare e piticotul in noua achizitie.E frumi rau.Chiar cautam si noi ceva pt Daria in genul asta.Stabila , sigura , nu ca alea de carton :).La cat mai multe plimbari!!Sa intelegem ca scapati usor usor de carucior?Multa sanatate voua si lui Ayan.Va citim de ceva timp si ne sunteti dragi cu aventurile voastre.

  8. wow, wow, arata super-tare trici a voastra. S-o stapaniti si plimbati sanatosi si bucurosi! Si eu i-am luat Evei anul trecut, cam pe un an juma, ca tot mangaia tricicletele altor copii, prima zi nu vroia sa se dea jos de pe ea, ba chiar a insistat sa doarma acolo, dupa care a fost de nefolosit, eu o puneam in trici, ea se dadea jos. Dar e foarte buna acum, asa ca, este timp, nu-i bai!

  9. Sa o stapaneasca sanatos! Eiii , se va obisnui cu ea , incetisor….poate si voi l-ati luat rapid , in nerabdarea si bucuria voatra de a-l vedea in sa…si s-o speriat putinel 😀
    Mie una imi place mocuta aia mica si scumpa…tzuc ochisorii de flacaias inteligent…!!!
    Dintr-o astfel de cutie i-am facut lui Alex , cand era micut , masinuta de politist…hehehehehe… 😀 Nici nu sti ce succesuri am avut cu asta…eram cea mai buna mama din lume 😀

  10. foarte frumoasa trici lui Ayan! S-o stapaneasca sanatos. Eu cred ca nu mai e mult pana va ajunge singurel la pedale si sa vezi atunci ce o sa mai alergati dupa el! 😉

Lasă un răspuns

