Bisbalul din curtea mea :-))

Azi am avut un flash ascultand o melodie si vazandu-l pe Ayan cum sta siderat si se uita cu ochii mari la pc, absolut cat a durat melodia asta a stat nemiscat. Mi-am amintit cum toata sarcina, zi de zi, de mai multe ori pe zi, il ascultam si ma uitam total absorbita la David Bisbal cu a lui „Esta ausencia” si ma rugam sa aiba si Gugulufix macar putin parul ondulat ca al lui Bisbal.Desigur ca nu i-a iesit chiar carliontat asa ( doar nu am luat seva de la Bisbal 😀 ) dar are carlionti si zulufei.

Bisbal in clipul asta,este cel mai sexy barbat in viata pentru mine, imi place de el de n-am aer, are un par superb, emana senzualitate prin toti porii lui si in varianta par lung e cool rau.( a se intelege ca Bisbal imi place numai in varianta par lung, restul are fata de pustan – papusica care nu-mi spune nimic ).Imi place aerul de golan pe care-l afiseaza, imi place cum se uita si cum isi etaleaza zulufii.Yumiiiiii as putea spune 😀
Pe Ayan nu-l tund pana la scoala niciodata, dupa mot ii fac o freza cum trebuie nu in toate directiile ca acum, iar apoi ii las pleata in cap pana la scoala.Atunci vom mai vedea :-D.Si cu ocazia asta pot afirma ca tot ma gandeam intr-o zi, ca Guguluf isi poate face ( daca va semana cu mama lui ) si pierce-uri si tatuaje si pleata in cap isi poate lasa, atata vreme cat invata la scoala foarte bine si are rezultatele scontate.In rest…sunt de partea lui intru’ totul!

8 comentarii la “Bisbalul din curtea mea :-))

  1. Ce bine ca o sa fi de acord cu nebunelile tineretelor in ceea ce il priveste pe Ayan…Io ma rog de Alex sa isi lase oleaca de pleata si nu vrea…ce sa mai zic de piercing sau tatuaj…nici sa nu auda… 😀

  2. Uuu, uite in sfarsit un lucru cu care nu suntem de acord, incepusem sa ma ingrijorez 😀 Nu sunt de acord cu lasatul parului lung la baieti, nu stiu, mi se pare… nepotrivit. Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa zic „uite, ce fetita frumoasa” si sa vad ca are cuc in cele din urma 🙂 Eu si pe a mea as tunde-o, e atat de mica si nu sta cu codite, vara e cald, transpira, ii vine parul in ochi, dar daca nu ma lasa domnul sot, ma conformez, ce sa fac?!

  3. @Laura: mnoah…acum doar nu voiai sa fim trasi la xerox toti? 😀 Mie mi-au placut mereu pletele la barbati, pletele faine insa si super curate si ingrijite.( iaca asa ca ale lui Bisbalusul cel mare 😀 ).Fiecare cu pasarica lui.
    Iar despre Lizuca ta…cand o sa i se egaleze parul si o sa-i faci 2 codite mai lungute si impletite, va fi mult mai comod vara decat cu el scurt si cu breton.

  4. @Ana: s-ar putea si al meu baietandru sa creasca si sa fie la fel, eu sunt de acord ca si daca n-as fi iar el si-ar dori, ar face oricum.mai bine sa stiu, sa vad inainte si sa fim prieteni decat sa ma puna in fata faptului implinit.

  5. hihihihi m-am amuzat un pic.sotul meu are parul lung(nu exagerat dar destul de mare sa faca coada) si ma zapaceste cu oglinda.ne ” batem ” de la balsam,sampon si asa mai departe,fiecare cu brand-ul sau 😀
    ma bucur mult ca esti o mama deschisa de pe acum.pe mine m-au lasat ai mei sa fac orice mi-a tunat in materie de fashion cu exceptia tatuajelor care sincer nu imi plac .pupici

  6. @Sarah: si eu am avut libertate totala, nu consider , asa cum nici ai mei nu au considerat, ca valorea unui om sta in bijuurile pe care le poarta, un tatuaje sau in lungimea parului.Nici gand!Eu spre exemplu am avut ani de zile 4 cercei intr-o ureche si alti 3 in alta, erau mici ce-i drept dar erau.Cand am ajuns pe la vreo 27 de ani mi-am pastrat numai 2 si 2 in ambele urechi, cercei ce-i port si astazi.Am vrut extrem de mult un pierce in nas…m-a impiedicat faptul ca lucram la catedra atunci, dar mai ales faptul ca aveam o rinita alergica si imi suflam mereu nasul.Acum nu mi-as mai face pierce in nas.Tatuaj imi doresc la disperare, pana la urma probabil imi voi face unul mic ca sa ma potolesc.Nu in astea consta valoarea mea ca si om si nici dupa asta nu se judeca oamenii.Am mai intalnit in parc niste stupide care mi-au spus ca pe Ayan o sa-l urmareasca nush cine dracu’ sa-i dea in cap pentru bratara de la mana.Hai sa fim seriosi, pentru un milion ii dau in cap! Si ce ar cauta Ayan singur la varsta asta ca sa-i dea in cap?In fine…de gustibus non discutandum.Iar daca Ayan va vrea sa faca una din toate astea…it’s just ok numai sa invete si sa isi faca o meserie faina in viata, un viitor misto.Restul trec ca fumul odata cu varsta.
    Despre sotul tau…fain, mi-ar placea si mie sa fi avut D. parul lung daca ar fi avut un par calitativ.Nici macar eu nu am un par de calitate care sa merite sa fie lasat lung! pupici draga mea!

  7. Eu si acum sunt intr-o ureche , Amira… :D…am trei cercei in stanga… 😀 Si mi-s asa de pe la 20 de ani…
    Sotul unei prietene a avut parul pana la bucile curului si strans in coada de cal era gorasa coada ca pe incheietura mainii mele…cand l-am vazut prima oara am ramas cu gura deschisa…nevasta lui e tunsa scurt ca mine…. 😀 Eu asa il stiam si cand l-am vazut tuns periuta imi venea sa plang…EU , iti dai seama…si vreo juma’ de zi nu am mai vorbit cu el 😀

Lasă un răspuns

