Doar o vorba sa-ti mai spun

8 comentarii la “Doar o vorba sa-ti mai spun

  1. Deci…sti cum se topeste gheata la soare? Iaca-sa si io…urmarind pustimea temerara… 😀
    Io am distins trei etape:
    1. conferinta sedinta cu Pongo si ursuletul; 😀
    2. discutia avuta cu tine , povestindu-ti ce s-a discutat pe ordinea de zi la conferinta; 😀
    3. reusita descensiunii de pe Mont Blanchetul vostru de pe pat… 😀 , incununata cu laudele tale.. 😀
    Gugulufule…esti un scump! 🙂

  2. Io va multumewsc din suflet si m-ati emotionat foarte tare 😀
    @Ana: el tot timpul imi povesteste abslout orice despre tot ce face, cred eu, uneori este asa de implicat in poveste ca mori de ras, ca un adult ( dar nu am mereu cum sa-l filmez 😀 )

  3. Doamneeeee……cat de scump esti mai Gugulf,o minune de baiat.
    Amira ,draga mea cand vad ce face baiatul tau drag retraiesc din nou momentele de acum 9 ani de la iubitelul meu Cristi,la fel facea ca un viermisor nu statea o clipa.
    Va pup si va iubesc mult !!!!!!!

  4. Ai dreptate Guguluf!Asa e!!!….Si esti si cuceritor cu zambetul tau la doi dinti si cu freza cu ciuf!!!
    Aoleu ce-o sa mai innebunesti de cap fetele!!-))

Lasă un răspuns

