Just another day

Azi se pare a fi o zi mai calma, aseara, in sfarsit, dupa tot circul ala de ieri cu plansete si zbierete, i-a crapat gingia si i-au iesit incisivii de sus.Doamne, bine ca s-a terminat si cu astia.Urmeaza altele…
Dis-de-dimineata, printisorul meu, inca neschimbat de pijamaluta, s-a apucat sa faca ordine in dulapuri, i s-a parut lui ca asa cum i-am asezat eu lucrurile nu e tocmai in regula.A scos tot si m-a pus la treaba, la reasezat 😀

Am terminat de rearanjat dulapurile si s-a jucat langa mine, a stat la „povesti” cu mine cat am gatit, peste tot agatat de mine, deci a fost o zi mai calma caci m-a avut tot timpul in vizor.Ceea ce vreau sa mai consemnez este faptul ca noi am trecut deja la o alta etapa de dezvoltare.Gugulufix a renuntat la ciocurile acelea cu care bea inainte si a trecut la cana cu pai pe care si-o tine singur fara ajutorul meu 😀


Am tecut si pe alta formula de lapte praf, Humana 3 nu i-a priit deloc ( cea de vanilie dupa 10 luni data ), avea scaunele nedigerate complet si cu miros de acru, semn ca nu i se digera cum trebuie laptele in stomacel si ii fermenta groaznic.Am trecut la Nestle Junior 1+, am facut-o treptat trecerea asta si vad ca l-a acceptat foarte bine, mananca iar ca inainte :-D.

3 comentarii la “Just another day

  1. Heheheheeee….ptiui sa nu se deoache posnasul! Cat e de dulce cum rade cand il filmezi! 😀
    Felicitari pentru noua tzushla…si io o mai am pe a Luanei , inca…cand si cand o apuca damblaua sa bea suc cu paiul ala de silicon… 😀

  2. da’ ai nervi de fier, nu gluma! eu cred ca as fi dat fuguta de mult sa cumpar blocatori dintr-aia de sertare si usi de la primul magazin de-mi iesea in cale!
    Felicitari pentru rabdare, tie si pentru progrese, lui! 😉

  3. ma bucur ca s-au calmat spiritele.hai ma , cand e un copil asa dulce, cum sa te supri pe el.considera si tu ca are un caracter puternic….dap stiu povestea caracterului,si anume ca are la baza temperamentul si alte insusiri deprinse in timp,cu influente ale mediului de viata….bla…bla.dar totusi la aproape 11 luni este deja cineva.pup Ayan esti un scump

Lasă un răspuns

