Duminica de vis in Cismigiu

Azi am fost in Cismigiu sa ne plimbam, eu cu Guguluf si cu bunica-su.D. a avut ceva treaba cu un nou proiect care a incoltit in creierasul nostru ( cand si daca va fi cazul, voi povesti si despre asta, la momentul oportun ).A trecut aproape un an de la ultima mea plimbare in parcul Cismigiu, parc care mi-e foarte drag, atunci eram cu o burta imensa si abia ma mai miscam, tin minte ca a fost un cosmar plimbarea cu pricina si nicidecum o placere.Era fix de 1 mai anul trecut, cand stateam pe punctul de a-l evacua pe Surubix. In afara faptului ca eram umflata cu pompa, abia ma puteam urni de pe loc si nu-mi statea capul decat la momentul cand voi putea merge si eu normal , la pas, ca orice om normal.N-am vazut nimic atunci din splendoarea primaverii, din multituidinea de flori superbe si din noua fata frumoasa a parcului, pe care edilii au facut-o.Asa eram acum un an pe vremea asta:

Azi, am profitat de ocazie si am dat fuguta pana in parcul cu pricina, am luat si aparatul sa fac multe poze si m-am simtit nu bine ,ci excelent cat am stat in natura.Am inceput plimbarea vizitand o parte a parcului in care este amenajat un lac, lac pe care sunt gaste , rate si lebede.

Dupa lacul lebedelor, am continuat simfonia primaverii cu alei pline de flori extraordinar de viu colorate si de frumoase :

Dupa atata plimbareala, Puchitelul meu a adormit putin,

iar noi ne-am continuat plimbareala pe la magnolii, pe la un podbal urias si frumos tare, pe la niste miresoi care se trageau in poze si pe la flori 😀

La trezire, cu forte proaspete, Surubix a luat-o la pas, caci amortise in carut, se vede trebsoara:

Cam asa a fost duminica de azi.Am incarcat bateriile, de maine ploua au spus la tv deci stam iar in casa.Acum insa ne-am luat portia de primavara colorata :-D.

13 comentarii la “Duminica de vis in Cismigiu

  1. Hehehehehehe…..se vede treaba ca bantuie dorul de duca prin bloage :D..asa e and apare soarele…frumoasa duminica ati avut si Cismigiu arata tare frumos , fata de cum l-am vazut eu ultima oara in 2002 , in 22 octombrie…. 🙂
    Ayan e tare dragalas si in galben ii sta minunat!
    Sa aveti o saptamana cat mai buna!

  2. Am iesit si noi sambata in parc, Eliza a luat cu asalt toboganul, e argint viu copilul asta, o clipa nu sta locului. Buna idee cu Cismigiul, o sa mai dau si eu o tura pe acolo, desi mi-e greu sa plec prea departe de casa cu asta mica.

  3. ohhhh daca ai fot la plimare cu bebe scump inseamna ca virusul a plecat detot de la el.ce bine!!!foarte faine poze ai facut.se pare ca parcul este acum foarte curat ceea ce ma bucura.pupici

  4. @Cristina: si mie mi-a placut la nebunie parcul, primavara.Cat despre golan…chiar ca este, la figurat desigur.Mi-a mancat urechile!!

  5. @Laura: hahahaha, sa-l vezi pe-al meu! Asta mi-a dat de cap fratilor, are o energie si niste nervi daca nu faci cum vrea el…ceva de speriat.Am dat militaria jos din pod ca imediat ma trezesc batuta! 😦

  6. @tajfoodcenter: in primul rand multumim de vizita, in al doilea rand… asa este, ne-au parasit microbii aia afurisiti si suntem cu totii bine. 😀

  7. Pingback: Prima plimbare in parc « Blogul Cojocarilor

  8. Abia asteptam sa iesim si noi la plimbare…

    P.s. Am reluat cititul blogurilor dragi, asa, in miez de nopti albe ale mazarichilor… :)))

  9. @mazarichi: nopti albe car par a fi colorate daca ai timp de citit. 😀 Imediat vei putea si tu cu mazarichile sa faceti plimbari prin parcuri, pupici

Lasă un răspuns

