Update

Vreau sa le multumesc fetelor care ma tot intreaba cum se simte Ayan.Cred ca pozele de mai jos reflecta cel mai bine starea lui actuala 😀

Ultima gaselnita este descaltatul si mersul cu un picior gol si cu celalalt cu ciorapul in el.Am avut un moment de panica caci in cotrobaiala lui a dat peste suzete, puse „bine” gramada.M-am speriat cand a scos una, a privit-o si am sarit, i-am luat si am ascuns-o iar.N-a reactionat nicium.Oare chiar am scapat de suzeta?Unbelievable!!

15 comentarii la “Update

  1. Da, da, reflecta perfect!! Ce bine ca si-a revenit! Imi place ca are un picior incaltat si unul descaltat … hahahhaaa. Iar in ultima poza l-am gasit cu greu in toata harababura aia … hahhahaaa. Pupici!!

  2. Daca te consoleaza S. nu vroia nicicum incaltata. Si nu vb de incaltaminte, ci de sosete. In sec. 2 cum i le puneam, erau scoase. Da bine ca era vara si o lasam ca pe ea. Acum nu mai e asa, intelege ca trebuie sa stea cu sosete si sta, dar prefera sa stea cu picioarele goale. Si am sa o las iarasi ca pe ea, ca vine vara. Anul trecut eram cred singura „nebuna” prin Herastrau, IOR etc. care lasa copilu’ descult … hahahaha.

  3. nepoata mea cea mai mare nu vroia nici cu sosete nici cu pantofi, de se facea maica-mea visinie la fata (ma si mir cum de nu a lovit-o damblaua:D) . iti dai seama ce senzatie era in ditai targul, maica-mea, femeie cunsocuta si respectabila cu copchilul in piciorele goale ptr ca altfel nu era chip. crazy time!

    P.S si mai era si copchil made in Sweden deci de mare senzatie:D

  4. bravo Ayan pozele vorbesc de la sine,ca toate celelalte poze ale tale.esti un bebe de milioane.
    mami de Ayan banuiesc ca el vrea sa nu te plictisesti de aceea iti da atat de lucru,stii tu :))
    pupici si sa speram ca Ayan nu va mai fi prea curand bolnavior caci dupa cum zice mami sau pana acum n-a fost …..

  5. @miha: hahahahhaa, cu ayan ducem mare batalie cu ciorapii.Vad ca ghetele le tine inca in picioare,inca… 😀

  6. @cojocarii: curatenia o face maica-sa si Ayan dezordinea 😀 Cum a fost controlul Mariei?

  7. @sarah: cred ca tu te-ai cugetat mult si ai ajuns la concluzia cu plictiseala :-D, oare crezi ca mama lui Ayan are toimp vreo clipa de plictiseala?n-ai sa vezi! daca nu arata casa cum ai vazut-o, e-n baie si linge diverse sticle cu detergenti de-mi sta inima, daca nu e-n baie e cu mana in dulapuri si zilnic aranjez hainele in dulap de 3-4 ori, etc.face cat 4 joburi copilul asta al meu, dar decat bolnav mai bine scorbolicios de numa’.pupam sarah

  8. Beeeeyyyy , sperii copchilul daca sari sa-i smulgi suzeta 😀
    Ma bucur tare mult sa il vad pe smecher in actiune…deci sunteti pe revenitelea… 😀 Bun asa!

  9. Hai ca esti amuzanta, eu am trecut de mult de etapa cu aranjatul hainelor in dulapuri si sertare. Pur si simplu le las asa, am obosit sa le impaturesc si re-impaturesc si sa caut perechea la sosete. E jale ce face Eliza cu sertarele si dulapurile si in dormitor si la bucatarie, iar in sufragerie orice sertar sau dulap care era la indemana ei a fost golit si umplut cu jucarii. Lucrurile mele sunt acum ingramadite care pe unde, prin cutii, sus pe dulapuri, prin camara si asa mai departe, de innebunesc cautand un capat de ata 😀

  10. @Laura: pai nu pot sa stau asa, am un pitic mare cu ordinea.Poate cand voi obosi total le voi lasa si eu asa!

  11. Si eu aveam pitici, o tona 😀 Acum n-am decat unul si se cheama Eliza. Stai sa vezi cand o sa gasesti pe sub canapea un mar vechi de o saptamana sau fotoliile „scrise” cu paine cu unt si papucii in cada, asta daca ai noroc sa ii gasesti pe amandoi in acelasi loc 🙂

  12. @laura: hahahahha, faza cu marul pe sub pat se poate si acum , oricum el este prietenul gunoaielor 😀

Lasă un răspuns

