5 minute de pipereala cu Puchitel

Nu sta locului nicio secunda, in 5 minute cat l-am filmat nu a stat nicio secunda linistit.Piper de copil ca asta n-am vazut!

5 comentarii la “5 minute de pipereala cu Puchitel

  1. Chiar eram tare curioasa sa vad si la altii cum e cu bebe pentru ca am impresia ca al meu nu bea lapte ci reb-bull, dar se pare ca si al tau e la fel.Mai naspa e ca al meu nici cand dorme nu-i linistit.Oricum mi-s tare dragi,si toate „apucaturile” lui Ayan le vad si la noi acasa.
    Apropo camera filmeaza bine, se vede super:)), asta ca am vazut ca mai setai sa mai descoperi poate cate ceva.

    P.S. Spune mi te rog cum doarme noptea Ayan fara suzeta? A inceput sa mearga copacel copacel?
    V-am pupat din departari.

  2. @silvia: m-a amuzat tare faza cu red-bull-ul, chiar ca asa este.De cand nu mai are suzeta, inainte de orice somn plange putin ( pret de 1 minut ), dar nu-l bagam in seama si gata.Daca il luam in brate si-l giugiulim, plansul devine o mica isterie de plans si urla de ne stiu toti vecinii, se arunca din picioare pe jos, teatru scurt, pe scurt 😀 Noaptea intreaga doarme fara nicio trezire ( el mereu a dormit asa, insa).Asta ne mai lipsea si noaptea sa stam bagati in priza, ca ajungeam la nebuni!
    N-am crezut ca renuntarea la suzeta va fi atat de usoara.Ma gandeam cu groaza cum sa-l dezvat de ea si uite ce repede s-a facut uitata.Doamne ajuta! va pupam si noi din alte departari

  3. Draga mea…mi-ai facut ziua frumoasa! 😀 Ai un piperas ca nimeni altul…:D
    Partea plina a paharului este ca te ajuta sa strangi…am vazut cum a adunat mileul de pe masuta , sticlele…deci ai flacaias harnic..ptiui sa nu ii fie de deochi…tare ma bucur ca e bine! 🙂

  4. @Ana: mai dar n-a vazut nimeni ca i-am legat ciorapii? Nu se mai putea frate sa stea descult dupa atata antibiotic! hahahhaha pana la urma tot a reusit sa si-i scoata.Fantastic!

  5. Mah , ma gandeam io ca e ceva dubios cu sosetutele lui , cand a incercat sa isi dea jos una…insa am alungat gandul 😀
    In plus , citind postarea , ma gandeam sa te incurajez cumva…zicand ca poate urmeaza perioada in care nu va mai suporta pampers sau chiloteii si va vrea numai in cuculetul gol…asa ca , curaj gaina , ca te tai! Vine vaaaaarraaaa….profiti de asta , invatandu-l fara pampers….la olita ! 😀
    Va pup ! 🙂

Lasă un răspuns

