Rucsacul porc

Cand am fost la Busteni,acum de Paste, mama mea ( bunica lui ) i-a cumparat lui Gugulufix un rucsac, pentru toamna viitoare, cand baietelul va merge la cresa.Pe moment, nu ne-am dat seama ca rucsacul porc canta super tare si este mortal de atragator pentru un copil.In seara asta, dupa ce l-am spalat eu la mare arta in masina de spalat, D. a descoperit ca porcul cu pricina are si un aparat pentru montat baterii.Ne-am gandit ca l-am distrus spalandu-l in masina, chiar imi parea rau ca nu am verificat inainte.
Surpriza insa, porcul canta de zor.Reactia lui Ayanski?Chiar aici :

De szqwer Publicat în 1

6 comentarii la “Rucsacul porc

  1. fatooo, baiatul a vrut sa fie bine crescut la primul film a suportat porcul cintaret si dupa privirea care ti-a tras-o se mira si el de voi 🙂 dar la seria a doua n-a mai rezistat si fuge mincind pamintul incercind sa sugrume porcul cu o mina 🙂 am ris cu lacrimi si eu si F .
    pupici

  2. Din cate vad…a doua reactie nu a mai fost asa placuta …heheheheeeee…poate ca unde nazdravanul e si bolnavior….sunt curioasa daca saptamana viitoare face asa , dar nu cred….vor fi ei prieteni buni. 😀
    Mah , mie imi place purcelul…si canta tare frumos! Guit-guit….hihihihihiiiii
    Pup nazdravanul mititel! :-*

  3. @Cristina: chiar ma gandeam cand il studia asa ce-o fi in capsorul ala al lui? hahahahaha dupa care i-a mai aplicat si vreo 2 busituri ( dupa filmare insa) si a lasat porcul lat pe covor si a fugit :-D.Ii place maxim ! hahahahha

  4. @Ana: nu cred ca are vreo legatura cu gripa.Daca nu-i place ceva, atunci asa ramane! Am observat ca-l enerveaza tare ( sau s-o teme?! ) de toate orataniile cantatoare 😀

Lasă un răspuns

