Primul Paste cu Ayan, la Predeal ( part IV)

Ultima dintre cele 4 zile la munte ( care adunate au fost de fapt 3 in cap) am petrecut-o tot in plimbari pe pricipiul daca-i bal, bal sa fie!
Ne-am trezit dimineata, am facut bagajele, am pregatit totul pentru plecare si am purces la drum.Ne-am dus glont la Gura Diham.Fireste ca am luat in calcul si ora de intoarcere spre Bucuresti ca sa nu prindem aglomeratie ca la balamuc pe DN1.La Gura Diham am stat pret de vreo 2 ore si jumatate, timp in care am plimbat maimutica, am fost iar afumati de gratarele multora iesiti la iarba verde, am holbat ochii pe la diversele tarabe care vindeau tot felul de acareturi.

Revederea cabanei de la Gura Diham mi-a reinviat o groaza de amintiri, de care am ras cu mare foc impreuna cu ai mei: cand eram prin clasa a 8-a, m-a trimis mama intr-o excursie cu scoala mea generala.Atunci aveam un flendereu de prieten ( nu iubit, caci pe vremea mea lumea doar se pupa timid pe obraz, se tinea de mana si se cerea prietenia prin biletele trimise cu ajutorul colegilor).Excursia dura 3 zile si ni se parea ca stam infinit de mult la munte fara parinti , de capul nostru.Profu’ care ne insotea ( Dzeu. sa-l ierte) tragea la masea si scapat si el de acasa, a stat mai mult beat decat treaz, astfel incat am fost de capul nostru.Acolo la Gura Diham, paralel cu noi, picii, a fost cazata si o sleahta de golani mai mari, aia venisera la un fel de bachetel pentru terminarea clasei a 12-a.Eu, zurlie de cand sunt mica, nu stiu cum dreq m-am imprietenit cu o tipa din grupul lor, ulterior mi-am tras si-un gagiu’ ca doar ala de 14 ani ma plictisea teribil.Ala de varsta mea ma pupa pe obraz pe cand ala de clasa a 12-a imi rupsese buzele si ma invatase ce inseamna saruturi pasionale.Ca sa ma dau grande in fata lui, am fumat.Prima oara in viata mea.I-am chemat si pe colegii mei , piticii de generala si i-am imbrobodit, de toata lumea a fumat atunci prima oara.Mi-a fost atat de rau incat am cazut lata dupa 3 fumuri si nu numai eu am patit asta incat si gagiu’ meu si toata liota de golani de liceu ne reanimau care si cum puteau.Seara, ca sa nu stau linistita am tras si la masea, nu mai stiu ce dreq ( parca vin ) si dupa fumat si vin am vomitat de nu am mai stiut de mine.Chiar ca destrabalare in masa, fratilor! Asa da amintiri pe care sa i le povestesc lui Bimbix. 😀 Oricum, m-am reintors cu mare drag la acea cabana, care astazi este cu mult mai modernizata decat era atunci cand am facut-o eu lata.
Si acum sa explic ce am putut hali la Cabana Gura Diham.Am gasit, in primul rand, un super restaurant frumos, era full de lume ( ceea ce inseamna ca mancarea e ok ), cam frig insa ca am stat imbracati.Ne-am comandat si aici o ciorba in pita 😀 ( nu se compara cu aia din Busteni ca si bunatate), eu am mancat insa un bors de miel ( excelent).Apoi ne-am luat: mama tochitura si tata o pulpa de pui cu garnitura si salata.Eu cu D. nu halim chestii d-astea soft la carciumi ( ca doar numai soft halesc cat stau in Bucuresti) si ne-am luat niste tigai ( eu macelareasca si el haiduceasca).Frateeeee, s-au batut turcii la gurile noastre.Tigaia mea continea: carnita de miel,, porc, pui, carnaciori si o bucata de costita afumata, cu mamaliga cu branza rasa si mujdei iar tigaia lui D. a avut: sarmalute, carne de porc, carnati si pui, mamaliguta cu branza rasa si mujdei.Am platit noi 1 milion, dar ne-am saturat pentru 3 zile si papilele noastre gustative au avut multiple orgasme.

Dupa mancare, copacel-usurel am luat-o la vale catre Bucuresti, drumul a fost gol, am plecat la 14:45 din Gura Diham si la 17: 10 eram deja acasa.
A trecut si Pastele asta, vorba unui prieten:” ba, acum sa vedem ce-om face de Revelion?! ” 😀
Una peste alta, a fost fain rau, ne-a priit iesirea, eu as pleca iar si maine dar nu avem lovelos ca trebuie cureaua stransa bine ca acus’ plecam la mare.Acolo mergem prin agentie, sper sa fie cazarea ca-n poze ca daca si la aia imi iau teapa chiar ca ardeleanu’ meu nu mai scapa pe nimeni din ghearele mele!

13 comentarii la “Primul Paste cu Ayan, la Predeal ( part IV)

  1. POVESTESTI SUPER,DUPA CE AM CITIT TOATE PARTILE ,ASA MI S-A FACUT O POFTA DE MIEL,EU CARE NU MANANC DELOC,CRED CA FUG SA CUMPAR SA-MI FAC SI EU O TIGAIE MACELAREASCA ,DESI AS GUSTA SI DIN CEA HAIDUCEASCA,SA NU MI SE UMFLE CEVA,SA VA FIE DE BINE,VA PUPAM,UNDE MERGETI LA MARE?

  2. Amiruto draga , unde o incaput , mama draga , atata haleala in tine? 😀 Numa’ buntaturi ati ingurcitat acolea….mi-ai facut o poftaaaa …hehehehehehe…
    Mai , mai …mi-ai amintit si mie din copilarie cu gagicu’ tau de a 12-a…hahahahahaha…numa’ ca la mine o fost la Predeal…. 😀 , si eram intr-a 9-a de liceu…
    Frumos va distrarati , dragilor! Sa va fie de bine si sper din suflet ca la mare sa va simtiti minunat si sa nu aveti parte de aventuri de astea uratele ca la Casa bunicii….
    Pupici maximi tie si piciului! 🙂

  3. @cojocea: la Eforie Nord, anul asta mergem aici ,colea, la taranime, mi-a fost frica sa plec cu Ayan din tara.Suntem norocosi insa, ca mergem in extra-sezon si nu suntem obligati sa facem plaja cu degetele de la picioare ale altuia, in gura.

  4. @Ana: pai am bagat sa-mi ajunga, cum unde?in marsupiul in care a salasluit Ayan 9 luni, a facut loc si o gentuta numa’ buna de incaput tigaile si ciorbele in pituta 😀
    hahahahaha, ti-ai adus aminte de adolescenta,ha? si noi te pupam cu multa dragoste.

  5. E prima dată când ajung pe la tine, da` bebelu` ăla ţi-e incredibil de frumos. Mă uit la el ca proasta de 5 minute şi nu-mi iau ochii..:) Sper că nu prinde deochi din poze.

  6. @madddz: mey ce-i drept, de vreo 20 minute tot miorlaie cupiloiul ala dar acu’ nush daca tu cu deochiul tau oi fi de vina sau pur si simplu iar are ceva nervisori neconsumati :-D. multumesc frumos si te mai astept cu mult drag pe aici

  7. SI NOI TOT IN EFORIE NORD,SI TOT IN EXTRA-SEZON,POATE IN ACEIASI PERIOADA,AR FI PREA TARE.PUPICI.

  8. @cojocea: noi plecam la inceput de iunie, 10 zile.Mi-ar placea sa ne intersectam la mare 😀

Lasă un răspuns

