Curatenie si ajutoare

Daca cineva credea ca ma lupt singura cu treburile in gospodarie, s-a inselat amarnic.Am un ajutor de mare nadejde in persoana lui Ayanski.Ia priviti ce face al meu baiat dupa ce adun eu rufele de la uscat 😀

7 comentarii la “Curatenie si ajutoare

  1. May ce flacaias harnicut ai…am stat si m-am uitat cum face el mutarile si permutarile alea de rufe…bash as fi spus ca le pune si pe culori 😀
    Tzucam harnicutul si-l stuchim cu foc , ca tare frumusel mai e! 🙂

  2. Parca il vad pe al meu in persoana in video-ul asta:))si acum inca e pasionat de rufe,nu stiu ce vede asa interesant la ele dar le plimba si le imprastie toata casa.Mai nou ii plac mai mult cele ude,direct din masina de spalat..asa..ca sa le mai calce putin in picioare inainte de a le pune eu la uscat:)In concluzie,nu cred ca vei scapa prea repede de „ajutor”;)Pupici pt amandoi(e un scump si jumatate Ayan) si va urez o vacanta de vis!Un Paste fericit!

  3. Nu stiu ce gasesc asa de interesant la hainele astea. Cred ca toti sunt disperati sa le imprastie prin casa. Ayan e un scump cum le sorteaza el acolo. Te-ai scos. Ai un baiat de mare ajutor.

  4. @mirunaelia: chiar asa, acum e de mare ajutor la facut dezordine.Mai tarziu vreau sa vad ce ajutor imi va da!

Lasă un răspuns

