Semne bune ziua are

In primul rand ca m-a sunat un juvete cu prune in gura, de la BCR, care a vrut sa verifice daca D. locuieste la aceeasi adresa cu mine, care-i aia unde sta D. si daca eu stiu ca el face un credit.Dar daca nu stiam bah, natangule, si-mi bagai mortu’-n casa de-i taiam jugulara bietului om ca-n vremi de crize face credite?In fine…eu l-am intrebat ca o floare pe ‘mnealui daca pot sa merg sa ridic frumusetea de telefonas.Zbang! Raspunsul m-a naucit:” nu stiu daca se va aproba, mai trebuie analizat, dar in 10 minute o sa-l sune cineva pe sot ca e confidential raspunsul!” Ha?? Pai cand mi-ai zis ca face un credit nu mai fu’ confidential? Pfuuuuu, oare cine-i angajeaza pe juvetii astia dastepti foc?Acu’ iar stau ca pe jar pana il suna pe D. , iar i-am dat taspe mii de telefoane sotului meu iubit sa stiu daca il suna aia de la magazin ( azi mi s-a falafit de faptul ca nu poate el vorbi, mie imi trebuie raspunsul la credit si ala afirmativ, nu asa orisicum ! )
Intre timp iaca ce se intampla in familia mea de oameni cu mansarda ucigas de bolunda: trebuia si eu sa seman cuiva pe lumea asta,nu?Si daca am luat de la ambii parinti cate ceva, nebuneala si istericalele, verva si placerea de-a trai la maxim totul, le-am luat de la mama.
Ma suna fix acum 10 minute si-mi spune suparata nevoie mare ca ea nu mai vrea sa mearga la Predeal cu tata
si chiar ii vine sa divorteze acum de nervoasa ce este! Pe mine ma buseste rau rasul cand imi spune ca divorteaza dupa 50 de ani de comuniune dar o las in pace sa se descarce ( fiecare are o cruce de purtat pe lumea asta, nu?)
Asadar voia sa divorteze si nu mai vrea sa-l vada, sa-l auda.Pai de ce?Acu’ ce-a mai facut? ( mey ma tin sa nu rad iar ca nebuna, ca mai devreme am ras cu lacrimi de motivul ei.Doamne, eu cum oi ajunge la pensie?)
Care vasazica, al’ de le baga mortu’n casa la astia este primarul sectorului 6, Cristian Poteras.Le-a trimis musiu’ o invitatie la o carciumioara, pe moca, la un pahar de vorba si un blid cu mancare de post, caci invitatia este martea viitoare.Mama cum a primit invitatia, a studiat-o bine, si-a sunat o pretenasa de-a ei si si-au dat intalnire la bodega ca nu s-au mai vazut si cu ocazia asta stau la un paharel de vorba si poveste.Tanti aia, prietena mamei, are un sot d-asta ca si D. care merge oriunde numai sa nu stea acasa, s-ar duce si pe Luna numai sa nu-l tii in cutia de chibrituri inchis.
Tatal meu ( si eu ii seman perfect la asta, fir-ar ), nu este omul pe care-l urnesti usor din casa.Iubeste casa, ii place sa stea mult acasa.Si mie imi place sa stau in casa, sa fac diverse dar acasa.Apoi, el nu bea, nu fumeaza, nu vorbeste mult, e mai taciturn.Acum ca-i primavara merge zilnic la gradina lui ( avem un teren pe care l-a transformat in gradina ), pune 2 rosii si-o salata si sta de vorba cu mosii lui plantatori si aia, povestesc diverse balarii, mai fac un gratar, una alta si trece ziua.Nu-l mai prinzi acasa de acum si pana in septembrie la sfarsit decat rar.Iubeste pamantul si-i place viata asta „a la campagne” .Maica-mea, total diferita, ea e genul de femeie pe care l-am admirat mereu dar care eu nu sunt.Este genul ala care este imbracata mereu numai elegant ( nu a fost ever imbracata in jeansi, nu poarta niciodata adidasi ), este tot timpul aranjata din varful unghiilor si pana la pantofi, asortata in cel mai mic detaliu, isi schimba zilnic bijuurile, este tot timpul parfumata si frumoasa.Caci da, a fost o femeie superba si acum la batranete este o babuta frumoasa cum ii spun eu 😀 . Ea este o amatoare de petreceri. de distractie si plimbari ce n-am vazut in viata mea, face un tandem cu D. de zile mari, d-asta se si iubesc astia 2 nemaipomenit.Pe ea cand o cauti, nu-i acasa, e plecata la cafenea cu prietena X, e plecata in vacanta, e-n vizita, e la vara-sa, e la carciuma, e la film la mall, etc.D-asta de umbla tot timpul.
Revenind la divort: fireste ca ea i-a cerut tatei sa mearga la reuninunea aia impreuna, ala a zis ca el nu merge acolo cu „mosii si babele” ( ca si cum el ar avea 30 de ani si toti ceilalti ar fi in etate), ea s-a crizat, a tipat si a rabufnit, tata si ala dupa 50 de ani o lasa in banii ei, el s-a tirat smechereste la gradina si ea a ramas cu buza umflata.bai am ras de-am lesinat cand mi-a spus, ea s-a enervat si mai tare si ca sa nu o supar si s-o calmez ( am mai scris c-o iubesc enorm pe mama mea ) mi-a venit asa deodata si i-am zis:” hai lasa ca merg eu cu tine, i-l las pe Ayan lu’ tata si merg eu cu tine!” Pfoaaaaa atat i-a trebuit, fericire maxima, nici nu mai are nevoie de tata, oricum o enerva ca ii facea observatii sa nu mai fumeze atat, sanu stea mult,etc.
Acum eu stau stramb si judec drept: oare ce m-a mancat pe mine in cur sa-i zic ca merg?Ca n-am niciun chef, lumeeeeeeeee.Ce fac eu acolo cu toti mosii si babele alea ( vorba lu’ tata 😀 ) cat stau la taclale? Na belea acum! Marti, moarta -coapta la ora pranzului nu ma cautati, va rog, ca-s la dineul pensionarilor!
hai ai pup iu ca m-a sunat D. acus o secunda ca ne-a aprobat creditul si merg fuguta sa iau telefonasul cel jmecherel.Dupa-masa voi fi foarte bizi ca tre’ sa invat sa-l manuiesc. 😀

6 comentarii la “Semne bune ziua are

  1. Fata draga , sa stapanesti sanatoasa telefonul cel nou , sa il manuiesti frumos si cu folos si…..distractie frumoasa marti 😀 , ca sa fiu carcotasa….hehehehe…Si lasand carcoteala de o parte , am eu o presimtire ca te vei simtit tare bine la reuniunea aia…s-ar putea sa ai o surpriza , cine stie?
    Felicitari de credit… 🙂

  2. FELICITARI pentru telefon. m-ai binedispus de-a binelea. distractie maxima la dineu.:)

  3. @ Kris: am sa scriu o postare mai detaliata dar acum pe scurt: sunt foarte indragostita de el, are mai multe fete printre care si portocalie.multumesc de urare!

Lasă un răspuns

