Amestecate, dar din seria: de ce-mi iubesc barbatul?

Azi am fost extrem de nervoasa, toata ziulica, am avut ceva piticuti pe creieras dis-de-dimineata.Asta pentru ca mi-am inceput ziua naspa, mi-as fi dorit sa fi dormit mai mult, dar lenea de aseara am platit-o scump, a trebuit sa ma trezesc dimineata de tot sa-i pun la sterilizat Surubului bibe si suzete, sa fac ceaiul ( mai nou bea numai ceai de portocale rosii ), sa spal o masina, sa intaind, am vrut sa si calc dar…atunci m-a apucat crizuta.Si cand ma apuca, chiar ma tine.
Criza mea de nebuneala, de azi, s-a produs deoarece am hotarat cu D. sa facem un credit, ca sa achizitionam un tembelizor nou in sufragerie ( am scris undeva pe aciulea ca celalalt a dat ortu’ popii ), de fapt ala din dormitor s-a dus si lcd-ul din sufragerie l-am dus in dormitor, iar acum trebuie umplut golul ramas in mobila.Asadar al meu sot ( care este priceputul casei la tot ce-i tehnic) a zis ca vrea un teveu cu staif de data asta ( nu ca lcd-ul ar fi costat putin, doar 19 bulioane acum 3 ani ), n-am zis nimic dar am profitat la maxim si eu si am adaugat la creditul ala atatea obiecte cat totalul teveului cel jmecher.In final, ne hotaraseramm sa luam dupa cum urmeaza: D. teveul cel cojonos, iar eu : un aparat foto nou ( actualul are 6 Mpx si vreau unul cu 14 Mpx acum ), un aparat de facut paine si…un mobil nou.Nu sunt eu maniaca cu telefoanele, n-am apucaturi de pitzi ca sa-mi scot mobilul cel coios pe masa la carciuma, ca sa-l admire si invidieze lumile, dar actualmente am 2 mobile care mai merg in reteaua Vodafone si ambele busite si trantite de Ayan, pana le-au gasit dracucii.Rezultatul?Cand sun sau sunt sunata, intreb de 100 ori ce mi se spune sau urlu in telefon ca apucata, ca microfoanele sunt distruse.Astfel incat am gasit o frumusete de telefon ( un Samsung touchscreen ) si mi-a ramas gandul la el.Eu, daca imi doresc ceva cu ardoare, sunt ca un copil din ala tampit, rasfatat, vreau atunci sa-l iau, nu pot sa astept, nu vreau sa inteleg nimic pentru care nu as putea avea obiectul mult ravnit.
Deci, cum spuneam, dimineata eram deja cu fataul sifonat ca m-am trezit devreme, cand suna D. sa-mi spuna ca probabil nu ne vor aproba creditul ca avem o factura cu sold, desi noi am achitat respectiva factura de cand haul.Instant m-am enervat si m-am gandit cum nu pot eu avea mobilul ala frumusel din cauza bulangiilor de la Enel, care vesnic trimit tarziu facturile si in felul asta noi achitam tarziu si automat, vesnic, pe factura urmatoare apare un sold.M-au apucat chiar spumele alea mari pe masura ce ma gandeam.L-am imbracat repede pe Ayan si l-am pus in carut, hotarata sa merg la Enel si sa-i pulesc binisor ca deh! trebuia unul sa-mi asculte oful.Intre timp caut cheile de la masina…stupoare…nicaieri.
Frate si cautam si injuram si porcaiam, am crezut c-o iau razna definitiv cu capu’ ( e singura cheie pe care o mai am ), l-am sunat pe D. si am tipat si la el ca habar nu avea de cheile mele ( sunt dusa, stiu! ) , am inceput sa plang ca ma apucasera toate nebuniile si ma gandeam ce zile de cacat traiesc eu ultimamente: cardul pierdut, cheile pierdute, creditul neaprobat, oare ce avea sa mai urmeze?Si cum stateam eu pe covor si boceam, imi aduc aminte ca ultima oara cand am parcat masina mi-am pus cheile la D. in masina ( desigur ca el azi era cu masina si nu am putut rezolva nimic pe loc ), ii trimit 2 sms-uri ( ca am scris ca mai nou avansatul meu sot nu poate palavragi mult la telefon), nu raspunde. In pragul paroxismului il sun si ma enervez si mai rau cand il aud calm si aproape nepasator ca-mi spune:” calmeaza-te ca le gasim noi, lasa si creditul ala ca o scoatem cumva la capat.” si gata, s-a terminat timpul de vorbit.Plec in graba la UPC sa cer de la aia o factura cu sold zero, poate asa e mai ok.Sun iar la D., de data asta urlu pe strada si la telefon ( ca doar nu se aude daca vorbesti civilizat ),D. cedeaza si el nervos cred, ca in pauza de masa da o fuga pana acasa, sa ia factura de UPC si sa mearga inapoi la credite la aia.Intre timp eu plecasem la mama, factura era in caruciorul lui Bimbi si Bimbi trimis in parc la plimbare cu ta-su mare.Vine D.la mama,mergem in parc sa-l cautam pe tata sa iau factura, unde pana mea sa-l gasesc pe om intr-un parc imens?Nu l-am gasit…L-am injurat si pe ala birjareste ca nu vrea mobil in ruptul capului ( injuratura a fost in spate, fireste) si m-am intors la UPC sa mai cer din nou o alta factura.
Intre timp D. se intoarce la credite, imi recuperez si cheile de la masina, ajunge si tata cu factura dar nu mai am nevoie de ea.
Acum astept rezultatul creditului.
In seara asta, m-a apucat sa scot lucrurile de primavara / vara, am trantit si rabufnit ca tot nervoasa eram.In toata nebuneala si agitatia asta imensa, D. ma lasa in durerea mea sa-mi fac numerele de nebuna ( Doamne cum m-o suporta omu’ asta ca eu m-as bate singura la cate zapaceli fac si spun ??!! ) si stand pe jos imi spune cu o fata d-aia calma:
” Bubule, ai idee cu cine semeni cand esti crizata in halul asta?”
Belesc ochii sa vad ce-mi spune si aud :
” Era unul care canta fain tare, dar era oribil, unul Meat Loaf, il mai stii? Tu esti leita ala, cand ai spume d-astea !”

Am crezut ca mor de ras, mi-au trecut instant toti bazbuducii zilei, ne-am apucat sa povestim alte balarii, mi-a trecut oful cu creditul, daca il aproba bine, daca nu…ma doare in başcheţi , iar pe D. nu e nevoie sa mai spun ca il iubesc enorm pentru ca suporta o zurlie de nevasta ca mine, pentru ca mereu stie sa ma dezamorseze si sa ma faca sa rad in momente d-astea tare nebune.

11 comentarii la “Amestecate, dar din seria: de ce-mi iubesc barbatul?

  1. Noroc ca nu mai sunt decat 2 zile din saptamana, pe care sunt sigura ca ai sa le treci cu bine. In plus cred ca vei avea parte de un week end super cool, asa doar ca sa egalezi zilele naspa :)).Avand in vedere ce saptamana de c… ai avut, nu ti doresc decat sa ai parte de o primavara, vara si un pic din toamna ,super tari si pe urma poate sa mai vina asa cate o zi- 2 mai nasoale.

  2. Doamne, ai fost delicioasa! Iar D cu comparatia lui si poza ilustativa, ce mai, mortal! Cat despre crizele cand mi se pune pata pe ceva… asa fac si eu si nu ma las pana nu obtin :)))

  3. @ Silvia, te pup, ti-am dat si un premiu, nu stiu daca ai vazut, sper ca macar vara asta sa fie ok, ca primavara se anunta „mirifica” dupa cum a debutat 😀

  4. @Kris: ce sa mai zic…delicioasa am fost cand m-am linistit, daca-l intrebi pe D. nu cred ca este de aceeasi parere 😀

  5. meyyy, ce mari probleme mai ai si tu!!!!!!!!

    pai televizor vrea si al meu sot…nu stiu ce naiba de tv doreste…de bate spre 2500 lei. iar aparat foto vreau eu, ca al nostru s-a spart busit fiind de sora-mea in obiectiv…acum fac poze cu un nimic pe care eu il facusem cadou socrisol…si ca orice cadou…l-am luat inapoi..o vreme::)
    deci ne potrivim…
    …de telefonul meu, nici nu mai zic, si ala are ecranul spart, dar aud la el…bine, uneori imi e cam jena sa il scot din geanta…dar imi trece si jena…
    …eu la credit nici nu ma mai gandesc , ca nu cred ca imi mai da vreo banca::)
    O zi buna sa aveti!
    si un sfarsit de saptamana fara belele!

  6. @ Adela: suntem in aceeasi barca ca in multe alte situatii 😀 , creditul nu l-am facut direct la banca, l-am facut la aia de la Mediagalaxy dar tot cumva prin banca.Si voua numai zile senine!

  7. Hai ca esti belea!…Oare de ce m-am recunoscut in descrierea ta?!..-))…Nu prea injur eu,dar ca toti dracii fac ori de cate ori ma apuca,si ma apuca des!_))…G.are deja antrenament si ma lasa in ale mele,nici nu-si mai bate capul ca de incearca sa ma calmez mai rau face,ca mie nu-mi vine una buna cand sunt cu fundul in sus…
    Da’ s avezi cand ti-or aproba creditul,ce serate linistite in fata televizorului,uitandu-va la un film bun si in casa un miros imbietor de paine calda de la noua masinuta..(apropo,sunt super!…de cand o am nu am mai cuumparat paine niciodata)…si Guguluf exporand in liniste noul telefon touchscreen-))…Sau asta poate nu!-))

  8. @ Oana: 😀 😀 pana la explorarea lui Guguluf …este totul posibil, de la painica calda incolo se va rupe filmul, pe noul telefon nu une mana nici in ruptul capului, i-am pastrat un motorola pe care sa-l faca cum doreste el, poate sa-l strice si sa-l rupa in mii de bucatele, este donat lui.

  9. hahahahahahahahaaaaaaa…..tu femeie…parca citeam o descirere despre mine…deci , nu pot sa creeeeeed! ma dor falcile de ras…esti grozava! :))
    Asa fac si eu , ca si tine….si tot ca si tine am un monument de indiferenta si calmitate in batatura….care ma scoate razand din crizare ,dupa ce ma lasa sa-mi fac damblaua…. Exceptional! Sunteti de poveste! 😀

  10. @ Ana: ma gandeam intr-o zi ce-ar fi insemnat sa am pe langa mine un nebun ca si mine.Iti dai seama ce vanata si cusuta eram every day?hahahhaa, stie Bunutul cand le potriveste, mereu aseaza un bou si o belea , asa se zice 😀

  11. Sa sti…:un bou si o belea 😀
    Ei , acuma ar fi nimerit sa spunem ca nimeni nu-i perfect si ca si belelele noastre (sau boii 😀 ) au si ei piticii lor la cap….heheheheheh 😀

Lasă un răspuns

