Cum e azi?PLM asa e azi!

Noh daca ieri a fo’ o zi naspa, azi este ziua pizdii.Da, da, ati citit bine, este o zi de tot cacatul, de tot si cum mai vreti sa-i spuneti.Iaca asa, ma lasara nervii, am spume cat balaurii din povesti.Motive?Sunt multe :
-copilul plange la orice si din orice, daca il intreb :” ce faci Puchitel?” ete plange.Fleosc acuma si cu dintii astia, cat mai dureaza plansul asta ca simt ca o iau razna????
– azi-noapte am facut iar ture: patul mare – patul lui Ayan, deci sunt iar ca-n pumni de oboseala
– alocatia mi-a intarziat deja 7 zile si labarii aia de la BRD nu stiu nimic, cacacioasele de la Asistenta Sociala ma mint pe fata ca intra „maine si iar maine” .PLM de jegosi care nu se gandesc ca avem si noi de luat pampersi si lapte la plozisori, ca avem credite si alte alea de platit.Niste cacati odiosi!
– dupa ce ca nu mi-au intrat banii, mi-am mai pierdut si cardul.Sa ma cac in sus ca numai asta imi lipsea acum!Am sunat si am blocat una bucata card pierdut, astept sa intre banutii ca sa pot face alt card.Sa ma cac si pe BRD-ul asta ca numai probleme am avut cu ei de la bun inceput.
-azi in parc, ma asez pe o banca libera, la soare, ca in sfarsit dormea cupilu’ linistit si el.Din tooooooooooottttttt parcul ala imens de mare si din toate bancile alea goale, care erau la acea ora, nu a gasit o vraiste de mamica sa se aseze decat langa mine, in coasta mea.Frate si vorbea la diapazon cu fie-sa cea mica si urata si tipa la ea, m-am uitat o data urat, m-am uitat de 2 ori urat ,dupa care am izgonit-o foarte trivial ca sunt capsata rau.Am plecat si eu de pe banca, intre timp Ayan s-a trezit si iar au inceput plansetele.Ma opreste una si intreaba de ce plange, ii raspund in sictir ca-i ies dintii.Se uita la mine si-i intinde un pufulete copilului.Guguluf cel nemancat ( doare, doare dar as manca si-un bou la o adica ) il inhata imediat sa-l duca la gura.I-l smlug din mana si il arunc ostentativ, copilul plange , proasta si handicapata aia ma intreaba cu ochii cat pestele mort:” vai, de ce-ai facut asta?” DE PLM !! Ca al meu copil nu haleste pufuleti, nu suport sa-i dai tu ceva de haleala cu mainile tale naspa si murdare.Oare ce fel de tara de idioti si cretini avem, ha?
– m-am certat si cu D. ca el a fost singurul disponibil momentan ( cu exceptia tastelor) asupra caruia am putut sa-mi vars naduful.
– azi sunt si foarte nervoasa ca e ziua in care il ingroapa pe Mile Carpenisan si tare m-a impresionat flacaiasul asta si povestea lui
Deci cine a intrebat cum e azi , am raspuns: ziua curului, m-au ajuns blestemele, na de bucurati-va acum ( stiu ele cine) !!

6 comentarii la “Cum e azi?PLM asa e azi!

  1. nici nu indraznesc sa spun ceva,ca oricum nimic nu ar ajuta!-))…dar daca iti vine sa injuri pe cineva,ma ofer voluntar,chiar si fara motiv,si iarta-l pe bietul D.,-))

  2. @oana: m-ai facut sa rad, pe bune.Pana acum am plans cot la cot cu Suruibica care m-a disperatttttttt, ce sa-i fac sa-i treaca durerile si sa redevina iar copilul meu ala bun si zambaret, razacios? Offffffff, mama lor de dinti nenorociti!

  3. VALEU,SA INTELEG CA ASTA MA ASTEAPTA SI PE MINE,CA AL MEU ARE DOAR UN DINTE MIC MIC,ACUM SERIOS,TE CRED DAR NU TE POT AJUTA DIN PACATE,ITI TRIMIT UN GAND BUN SI MULTI PUPICI LUI PUCHITEL.

  4. @ cojocea: fratilor, la primii 2 dinti nici nu am stiut ca-i ies, acum e dezastruuuuu, plange continuu din orice, este teroare, simt ca-mi ies creierasii din cap, turbez!

Lasă un răspuns

