O zi naspa

Azi se prevede a fi o zi super naspa.Dupa ce ca toata noaptea nu am dormit decat iepureste ( sunt praf de oboseala) caci micului meu Gugulufix cred ca-i ies incisivii superiori, azi-noapte a facut prima oara in viata lui febra ( daca o pot numi asa) 37,5, a plans pana pe la ora 2 continuu dar din somn cumva, l-am luat cu noi in pat si plangea prin somn.I-am dat niste Panadol pana la urma, ca nu se linistea nicicum, dar odata calmat s-a pus de-a curmezisul patului si n-am putt sa mai dorm decat pe o bucatica subtire de patut si atenta sa nu cad pe jos.Deci…somn odihnitor avusei, dis-de-dimineata am pus apa cu ibricul sa-mi fac cafea si mi-am varsat ibricul cu apa fierbinte pe mana de am o arsura super pe toata palma dreapta,afara s-a facut iar frigut si ploua …deci azi va fi o zi de toata cacaoa.Bleah!!

9 comentarii la “O zi naspa

  1. Eu la arsuri sunt experta, pune repede un strat de miere si o manusa de cauciuc si stai asa putin. Si sa ai mereu in casa unguent de arsuri sau bepanthene pt rani (nu cel pt iritatii de scutec), guguluful creste mare si o sa ai nevoie.

  2. @Laura: merci de sfaturi, mi-am uns mana cu o crema de arsuri din USA , astept insa sa-mi treaca usturimea ca ma seaca la ficati

  3. Oleleu! Cand am citit titlul m-am gandit „Si la tine?”, dar acum parca ti-as da intaietate. Parca-i mai nashpa ziua ta.
    Sa te faci bine. Da?
    Guguluf cum se simte acum?

  4. @ Danae: Danutule, acum se simte mai bine dar este maraitul ala specific dintilor, nimic nu-i place.M-oi fac esi bine, important este ca nu mi s-au facut basici ( vezicule cu lichid).In rest…sper sa-mi treaca de la sine ca tot timpul sunt cu mana in apa si crema nu sta pe piele in felul asta.Voi ce-ati patit? pupici

  5. Ioiii , dragule , chiar e o zi de cacat…pardon!
    Pentru absolut ORICE fel de arsura , cel mai bun este unguentul NEOPREOL. Trataeaza absolut orice arsura…este ieftin si se gaseste la orice farmacie , sper.
    Sa aveti multa sanatate si sa iasa dintisorii aia pe repede inainte , ca sa va hodiniti cu totii…
    Va pup!

  6. Nu e febra decat de la 37.8, nu te nelinisti. a mea facea 37.9-38.1 la dintisori, febra a febra, dar nelinistea si durerile erau mai mari…eu ii puneam si panadol supozitor, sau nurofen, am vazut ca o calma mai bine…
    Despre mana ta, bine ca n-a fost mai rau, mai da cu unguent, trece.
    Pupam.

  7. Chiar ca ai avut o zi naspa. Cum spuneau si fetele nu te nelinisti, febra e de la 37.8. Catinca mea facea si 39 de la dinti desi toti medicii sustin ca nu se poate…uite ca se poate! Sper sa-ti treaca repede arsura si sa nu faci basicute…pupici la amandoi!

  8. Subscriu, Neopreolul e foarte eficient.
    Sanatate si durere cat mai putina puiutului. Dragii de ei !
    Prin asta trece si Vlad acum. A iesit si incisivul de sus, dar urmeaza maine-poimaine cel de langa. Tot cate 2 vin… Doamne, ce durere! 😦

  9. va multumesc tuturor pentru cuvintele calde, ma simt mai bine cu mana cea oparita :-D, Guguluful nope insa, e marait si matait si mai e si cacacios ( scuzati dar asa este) .Asta ne mai lipsea acum!

Lasă un răspuns

