10 luni

Azi este 22 martie, nimic neobisnuit.Ei bine, la noi este sarbatoare, Ayan implineste azi 10 luni.Aseara m-am intalnit in scara cu dentista mea, care trebuie sa nasca zilele astea si m-a luat o nostalgie de numa’.Urcand in casa am cautat pozele lui Guguluf din primele lui zile si mai apoi din prima lui luna.Doamne sfinte, ce farama de om era si cat de repede a trecut timpul asta.Mi-e atat de dor de el, cand era un puiuc mic tare-tare, de nu mai pot!
Imi pare nespus de rau si mereu o sa regret ca nu am facut la spital multe poze cu el, eu eram operata si ametita dupa nastere, D. emotionat fleasca si a uitat de poze, ai mei si mai crizati de emotie si poze ioc! La urmatorul plodut imi chem un om de baza care sa-mi fotografieze bebele in toate felurile si ipostazele sa ma uit cand ma apuca nostalgiile.Clar!
Ma gandeam aseara ce emotii am trait acum 10 luni cand ma uitam la el cum doarme,. stateam efectiv langa patutul lui cu orele si ma uitam cum doarme ( asta cand eram inca in refacere dupa operatie, cand am inceput treburile si sa ma misc iar bine, s-a dus), aveam un sentiment de frica sa nu-l rup, amestecat cu iubire imensa.
– mi-a fost atat de drag de cand l-am vazut, de-mi venea sa-l mananc.Asta-i prima noastra intalneala 😀

– asa domea faramita mea de omusor cand stateam si-l priveam cu orele langa patut

– si asa ma privea el cu ochisorii lui cei mari si frumosi , dar nu ma vedea, doar ma zarea cumva 😀

– o poza la peleul gol cu maimutica mea, de atunci

Au fost luni de zile care au trecut de la acele clipe cu o viteza ametitoare, chiar si iarna asta care a fost lungaaa si urata tare s-a dus si ea, ieri in parc m-a apucat iar alta nostalgie caci am revazut banca unde stateam cu 8 luni in urma si-mi hraneam puiucul cat o nucuta de mic.Acum, pe aceeasi banca, Ayan bea singur din canuta, sta in picioare sprijinit de carucior si face primii lui pasi ajutat de noi.La anul pe aceeasi banca… probabil va alerga, se va juca cu alti copii si va vorbi.N-as da pentru nimic in lume copilul de acum cu cel care a fost mic, dar mi-e dor, mi-e tare dor de tot ce-a fost si cum a fost.
Acum am un baietel carliontat, frumos si destept, un baietel care de azi a implinit 10 luni si care arata asa:



Nu uitam sa-i uram la multi ani sanatosi si fericiti, sa-i fie drumul luminos si sa se inconjoare numai de oameni ce-l iubesc si pe care-i iubeste !!

10 comentarii la “10 luni

  1. LA MULTI ANI , smecherasului spiridus! Hehehehehe….frumos flacau si ranjit nevoie mare , asa cum sta bine unui spiridus! 😀
    Trece timpul…zboara ca nimica…sa dea Al de Sus sa te citesc atunci cand ii vei cumpara prima crema anti acnee si apoi prima lama de barbierit si pe urma prima dragoste…si tot asa…Sa fiti sanatosi , sa aveti o zi la superlativul absolut si sa va distrati la maxim !:D O data in viata se implinesc 10 luni…hehehehehe…

    P.S. Apropos , mamico: primim si noi , un suculet…ceva colea…la musafiri? 😀
    Va pup cu drag! 🙂

  2. @Ana: multumim doamna scumpa.V-as da eu mai multe tratatii acilica de v-ati afla pe langa casa omului sarbatorit, dar asa la departari cum puii babei sa trimitem tratatiunea?

  3. La multi multi ani, Gugulufix dragalas, sa-i bucuri pe mami si pe tati cu peripetiile tale de gugulufel poznas si sa le aduci numai impliniri si momente dragi bune de rememorat peste ani!

  4. La Multiiiii Aniiiii…Doamneeee ce amintiri mi-ai trezit, ma duc sa caut pozele! Ce mic si dulcel era…si ce frumos dormea el! sa-ti traisca flacaul si uite, asa s-a nimerit…aveti un premiu la mine pe blog! pupici dragilor!

  5. multumim mult doamnelor! si voua sa va traisca puiutii si sa va bucurati de ei si cine n-are, repejor la treaba!!pupici si imbratisari calde

  6. La multi ani. Sa cresti mare si sa fii sanatos. Ca frumos esti deja si ce carliontat. Pupici.

  7. La multi ani! Sanatate si noroc!

    M-ai rupt cu poza cu buricul…daca stii ce mila imi era…maica-mea a venit la mine a 2a zi dupa iesirea din spital si a vrut sa ii faca ea baita, dar cand i-a vazut clestele atarnat..i s-a facut rau…cica pe vremea noastra nu ne puneu clipsuri…imi par tare incomode..pe burtica lor mica…

Lasă un răspuns

