Just us

N-am disparut din zona, suntem bine merci, ma refer la Guguluf, eu sunt vraiste si nu mai pot sta la pc decat foarte putin.Am coloana super bolnava, am niste dureri cumplite in perioada asta, noaptea nu ma odihnesc, am incercat toate metodele posibile si imposibile de a dormi si eu o noapte toata linistita, intr-un final am ajuns la ortoped care mi-a spus ca e musai sa ma ingrijesc ca e jale pe vale cu a mea coloana.Am avut eu din copilarie/ adolescenta o scolioza care in timp s-a agravat , de la sarcina am si alte complicatii si iata-ma ajunsa azi sa traiesc numai cu antiinflamatoare foarte puternice, mi-a recomandat sa mai slabesc inca 10 kg, sa alerg si sa fac gimnastica, sa merg la innot si la kinetoterapie.Cand dreq sa le fac pe toate astea?Asta-i problema mea.Hai ca de slabit si de alergat sa zicem ca pot, dar kineto, innot si gimnastica cand as putea sa fac?
In fine…
In alta ordine de idei, weekendul acesta am avut musafiri, a fost un weekend frumos si plin, a venit buni din Ardeal si inca o ruda, ne-am plimbat, ne-am jucat, ne-am simtit minunat.
De sambata Ayan a inceput sa faca semn cu mana cand plecam si spunem „pa”.Deodata in timp ce-i facea D. cu mana hop! si el a ridicat mana si a inceput sa faca semnul de plecare cu manuta.Am crezut ca ni se pare dar a repetat si repeta mereu.Iubitul meu 😀
Cred ca am depasit timpul permis de-a sta pe scaun la pc, sper intr-o ameliorare curand, mi-e dor sa citesc ce fac alti oameni dragi noua din blogosfera, mi-e dor si sa scriu ceva mai mult decat atat.Poate in curand ma voi intrema si voi reveni.

5 comentarii la “Just us

  1. Iti doresc multa multa sanatate si ai grija MARE cu spatele ca e periculos, incearca sa faci ce ti a spus doctorul.

  2. Va multumesc si sper si eu sa se rezolve cat mai curand porblema asta ca deja e foarte suparator !

  3. M-am mahnit citind ca nu iti este bine… Sper din tot sufletul sa fie doar un episod si sa treaca repede! Ai multa grija de tine; sunt sigura ca si Guguluful te va ajuta si te va menaja zilele acestea. 😉
    Felicitari lui Ayan pentru noua realizare! Dragul de el… o alina si el pe mami cum poate.
    btw, aveti in zona Gorjului un centru de fizioterapie care am inteles ca este destul de bun. Poate reusesti sa ajungi acolo si sa faci cateva sedinte.
    Multa sanatate si putere sa rezisti durerilor!

Lasă un răspuns

