Schema de vaccinari la copii

Am gasit un articol extrem de interesant, nu ma lasa sa fac copy-paste, astfel incat pun aici linkul si cine doreste isi copiaza la fel cum am facut si eu.Am o agenda in care notez absolut tot ce cred eu ca este interesant si acolo mi-am notat si schema asta de vaccinari ca sa-mi consult pediatra.

schema de vaccinari la copii

2 comentarii la “Schema de vaccinari la copii

  1. @ cojocarii: si eu, adun pareri si triez.Nu stiu ce sa-i fac si ce nu inca, in afara alora obligatorii.Mi-e tare frica de vaccinari.Adica, prefer un pojar decat autism,etc.

Lasă un răspuns

