Supărarea cand imi vine sau o altă fată de-a mea !

Toata lumea il cunoaste pe Guguluf ca fiind un mare vesel, un zambaret si mereu pus pe sotii cu gura pana la urechi.Exista si o alta fata, varianta sau daca preferati treaba aia cu supararea cand imi vine, iaca aici:

Sa nu intrebati de ce plangea asa ca nu mai stiu ( el asa patimas plange mereu ), ce este amuzant este faptul ca statea cu tartita calare pe o sticla goala pe care o calarise pana atunci si plangea rau de tot. 😀
Nu am putut sa nu imortalizez momentul si sa arat lumii ca al meu cupiloi stie sa si raga atat cat il tin plamanasii lui , si zau, pe cuvant de onor , ca il tin tare bine la urlat! 😀

2 comentarii la “Supărarea cand imi vine sau o altă fată de-a mea !

  1. Dragul de el…asa sunt ei au tot felul de izbucniri de personalitate…si Catinca face la fel! Rade, rade, dar si cand plange nene…ne stiu vecinii de pe strada!
    Pup

  2. @Oanamada: are putine” izbucniri de personalitate” dar si cand le are…fereasca Dumnezeu :-D, pupam si noi.

Lasă un răspuns

