Maruntisuri de weekend

Weekend-ul care a trecut am fost cu adevarat fericiti si binecuvantati.Putem rasufla usurati, caci s-a incheiat seria loviturilor, busiturilor si a spaimelor mele, totodata.Dar…dar ca sa evitam toate aceste intamplari nefericite prin care tot treceam in ultimul timp, am plecat de acasa.Si am fost plecati 2 zile, am umblat de dimineata pana seara ca sa nu mai avem parte de surprize.
Sambata am fost la targul ” Babyexpo „, desi ploua afara si era destul de urat, ne-am luat hamul si prastia si am plecat cu Gugulufix la Polivalenta sa vedem ce am putea shopping-ui pentru copchil.Ajunsi acolo…aglomeratie ca la balamuc, locuri de parcare ioc, gravide cum n-am vazut in viata mea de multe, pe metru patrat ( le priveam cu nostalgie si-mi aduceam aminte de mine anul trecut pe vremea asta), intrarea scumpa, zic eu , pentru un targ de copii ( 10 ron / persoana ), inauntru caldura de nedescris, lume multa si agitata si multe ,. multe standuri cu hainute destul de uratele unele, altele dragute, unele mai scumpe, altele mai ieftine, reduceri la unele chestii, scumpeturi mai mult decat in magazine la alte chestii, una peste alta, ne-am holbat si noi 4 ore si jumatate, am cumparat cupiloiului niscaiva maruntisuri si am plecat toti fericiti.Ce i-am luat maimuticiii mele?
1.am gasit in sfarsit niste pantofi super, cu care va invata sa mearga, sunt exact genul de pantofi pe care i-am avut si eu mica, i-am luat cu 65 ron numai ( zic numai pentru ca toti pantofii de copii mici au niste preturi mai mari decat ar putea visa oricine) , cu un numar mai mare caci sunt decupati si ii va folosi mai spre varsta de un an incolo, cand se va tine bine pe picioare si vom incepe sa umblam pe jos.Nu mi-au placut ca si aspect nemaipomenit, dar cu pantofii eu am un pitic pe creieras de multi ani ( tot de la invatamanat mi se trage piticul asta, vazand cati copii au mersul deformat ), am spus ca unui copil care abia invata sa mearga ii trebuie pantofi comozi, din piele si care sa aiba talonete+ sa-i fixeze bine glezna si nu pantofi de fite care sa arate intr-un mare fel.Neah! Drept pentru care i-am luat acesti pantofiori ca sa aiba cu ce invata a merge corect. ( sub pantaloni si pe picior se vad chiar dragut )

2.i-am luat niste jucarii pe care nici nu le-a bagat in seama cupiloiul meu, singura chestie la care s-a bucurat enorm a fost jucaria asta, am fi luat-o, ne-a placut la nebunie dar ne-a descurajat vanzatoarea spunandu-ne ca merge doar pana la 1 an, deci pentru 2 luni sa dau 350 ron nu m-am indurat ( asa-s eu mai chitra, ca D. ar fi aruncat cu banii de numa’ )

3.am probat o tricicleta, caci de ziua lui, ma-sa mare ( una din ele ) vrea sa-i cumpere asa ceva si l-am pus calare sa vad daca ar sta si daca ii place senzatia 😀 :

3.i-am cumparat niste bavetele din plastic, care sunt ca o hainutA, se imbraca cu totul, niste caciulite si niste boluri, canute din care sa bea, seturi de tacamuri si gata banii cu care plecaseram de acasa.
Dupa targ , fiindca eram prin zona, am trecut si pe la nasi, am revazut-o pe Bia, de data asta lucrurile au stat mult mai bine,copiii s-au apropiat unul de celalalt, fara lupte, fara tras de par, fara palme peste ochi, chiar s-au imprietenit si radeau zgomotos.

Ce mai este de notat nou in acest weekend?punctual va sa zica:
– mi-am schimbat iar culoarea de par ( am vrut un saten, dar a iesit un saten inchis tare, cu care imi sade bine,zice lumea, vecinului de la 6, om insurat cu copil la usa, i-a scapat porumbasul de fata cu D.:” oau, acum esti frumoasa rau! ” ;)) si ieri prin piata i se lungise unuia gatul dupa mine.Inseamna ca mi-am revenit, am power iar ! 😀
– am facut ieri ordine la lucruri si am dus si depozitat tot ce nu mai avea nevoie Surubache, am avut asa o strangere de inima cand le-am luat din casa, imi parea rau cumva, ca a trecut totul mult prea repede.
– ni s-a stricat un tv ( ala din dormitor) , motiv de maxima bucurie pentru D. care a si adus lcd-ul in dormitor, urmand sa-si cumpere in sufragerie plasma mult visata.Cu ocazia plasmei iaca asa imi schimb si eu aragazul, luam si alta camera foto+ video, asta fiindca nu vreau sa raman mai prejos decat domnul meu sot.
– foarte curand ma apuc de alt business, urmeaza sa pun la punct toate detaliile si-i dau drumul.Un business cu articole pentru copii. ;))
Atat!

11 comentarii la “Maruntisuri de weekend

  1. Am fost si noi vineri pana la urma. Sotul a stat cu Eliza la locul de joaca si eu am bantuit. Am cheltuit o gramada de bani, evident, pe niste bluze, pantaloni si maieuri. Na, creste fata si nu-mi place s-o vad cu manecile pana la coate si pantalonii mai sus de glezna. Am cautat bine si am gasit cateva standuri cu haine mai ieftinute. Oricum sunt haine de purtat prin casa, nu trebuie sa fie de fitze. Am gasit si niste carticele de carton la reduceri, la 4,5 lei bucata, super faine. Imi pare rau ca nu am mai apucat sa ne intalnim, dar e mai bine asa, Eliza nu se simte bine si sa nu ia si Ayan ceva de la ea.

  2. @ Laura:
    m-am gandit la voi mult cat m-am plimbat pe la targ, va simtiti mai bine?Carti la 4,5 ron bucata nu am vazut ( bine, poate nici nu m-am uitat, iar la locul de joaca nu l-am lasat ca era puzderie de copii si ma gandeam sa nu-l loveasca careva ca asta e blegoman si nu se poate apara inca.Lasa ca ne vedem noi altadata.

  3. Felicitari pentru achizitii si pentru rabdare-))Ati stat patru ore intr-o nebuneala ca aia de la targ?!…Sunteti eroi ,ca eu nu mai suport aglomeratia din magazine si nu mai am rabdare sa stau sa ma uit,sa caut,ce gasesc gasesc,ce nu nu…
    Oricum,pt papucei ai facut o alegere foarte buna si sunt draguti.O sa aiba timp cand o fi mai mare sa se smechereasca-)..Acum mai bine sa poarte ce-i face bine!Cu Matteo deja am probleme ca vrea adidasi cu gormiti care sunt niste porcarii de plastic pe care nici moarta nu i le cumpar!

  4. Ce fains sta Guguluff in jucaria aia de pana la 1 an. SI eu, ca si tine, as fi renuntat. Deci, bravos!
    Ghetutele sunt tare faine. Merita banii, zic si eu, din nou.
    Iar mandrii sa vezi tu mai tarziu ce-or sa se joace. tare, tare dulcei mai sunt cum se privesc ei.
    P.S. Bafta cu noul business, la fel de bine sa-ti mearga precum ti se potriveste noul look.
    Pupam!
    Si… La multi ani de Martisor!

  5. @Oana: am stat caci eu am capatat o boala mare, cand e vorba de lucruri pentru Ayan sunt capie, as sta ore in sir sa ma uit, sa-i cumpar mereu si mereu.Pentru mine nu am rabdare sa cutreier magazinele, la el s-a schimbat treaba.As putea sa ma lamuresc si eu ce-s aia „gormiti”? ( tot am citi la tine ca-i plac gormitii :-))

  6. @Dana: asa mi s-a parut si mie in poza, e tare frumos cum sta el acolo.Mi-a parut rau cand l-am vazut in poza ca nu i-am luat-o dar si 350 ron pentru 2 luni…De ghete am zis si eu ca si voi, mai bine sanatos decat fitos.In plus, are niste adidasi de la Adidas foarte faini si fitosei, la timpul potrivit ii va purta si pe aia.Saru’mana de urare, poate cumparati si voi de la noi cand deshidem magazinul virtual caci sunt hainute noi toate, din Olanda la preturi super bune si calitative fata de ceea ce exista deja pe piata.Pupam si noi fetele mele dragi!

  7. Eu n-am lasat-o singura la locul de joaca, iti dai seama, a supravegheat-o tati, a aparut fata mea si la protv 😉

  8. Uau…pai la voi vine primavara cu vant de schimbari mari…. 😀 , bravo voua…deja ati inceput curatenia de primavara!
    Frumosi pantofiorii cupilasului…:)
    Pai succes in continuare la shoppinguit , sa va iasa si sa va mearga asa cum doriti voi! 🙂

Lasă un răspuns

