Nu mai vrem weekend-uri !!

Cand vine weekend-ul, deja mi-e frica!In aproape fiecare weekend, copilul -surub ( Ayan al meu) face cate o isprava care imi scurteaza viata cu 5 ani, imi albeste parul incet, dar sigur.Oare unde este copilul ala cuminte foc de odinioara, unde este baietelul acela care statea in patutul lui si se juca linistit?Habar n-am!Cert este ca acum am un zvapaiat cu o personalitate puternica care cotrobaie peste tot, se da peste cap si se intoarce, se baga pe unde nici nu ai visa, face niste miscari de nici prin cap nu ti-ar trece ca le-ar putea face, te pandeste sa vada cand ti-ai luat ochii fix 1 sec de la el, ca sa poata face isprava.
Ieri au venit pe la noi nasii Surubului ( de azi nu mai exista Guguluf ,ci doar Surubel, pana la noi ordine ) ca am zis sa ne vedem de Lasata Secului.Cum trebuia sa ma pregatesc cu ceva tratatii, domnisorul Piulita a fost pus intai in patutul lui in ideea de-a se juca si el omeneste.Neah…statea rastignit in pat, cu picioarele la vale si urla a nervi




Atunci l-am saltat si l-am asezat pentru putin timp in premergator si supravegheat la fiecare pas, eu alergand intre bucatarie si sufragerie.In tot acest timp, el a vrut musai sa cotrobaie pe balcon, ii place la nebunie sa umble tot timpul la usi, la dulapuri la tot ce este prinzator de degete si producator de spaime pentru mine.














nemaiputand sa fac „naveta” bucatarie-sufragerie cu mainile murdare si unse, l-am luat in bucatarie langa mine, i-am dat un covrig dupa ce a aruncat toate jucariile pe jos si a stat extrem de suparat ca i-am intrerupt periplul prin zonele periculoase 😀


Dupa -masa au venit nasii lui, cand i-a vazut parca l-a muscat un sarpe veninos, urlete si plansete,se ascundea cu capul in gatul meu, am luat-o eu pe nasica mica in brate putin, la un moment dat si am crezut ca moare de plans si urlete, se invinetise la fata de nervi.N-a durat mult insa aceasta stare de salbaticeala caci s-a imprietenit cu oamenii si chiar a ” luat-o la joaca ” pe Bianca.Bia este cu 3 saptamani mai mare decat el, este si ea un argint viu care a zapacit-o pe maica-sa, dar parca nu face ispravi d-astea ca al meu copchil.In plus, este extrem de dezvoltata motric fata de Piulita, dar nu scoate niciun sunet.In timp ce ea danseaza deja,arata cu degetul, se ridica singura in picioare si merge sustinuta toata casa, Piulita al meu vorbeste extrem de mult si mananca si doarme extraordinar fata de nasi-sa care a innebunit-o pe maica-sa cu mancarea si trezitul noaptea de taspe mii de ori.
Altadata cand am fost in vizita la ei, Bia l-a pocnit rau si Piulita atunci a stat cumintel si nu a ripostat.Aseara, in prima faza, el a fost cel care a jumulit-o bine pe ea, i-a tras niste bucati in cap si o tragea de par de numa’.Apoi, s-au imprietenit bine de tot si i-am pus pe jos sa se joace cu vaca urlatoare, care facea furori intre copii, Piulita tot umbla sa-i ia suzeta copilei, tot o inghiontea


Toate bune si frumoase, toata lumea fericita pana cand, eu l-am vazut pe Piulita ca dadea semne de neliniste, se plictise de statul in fund ca un copil cuminte, de joaca cu vacuta, de Bianca, omul cauta senzatii tari, dar am zis ca este in mainile nasei si nu poate pati nimic.Da’ de unde?


A vazut ca este tinut de mana si se enervase, a prins momentul cand nasi-sa a facut schimb de maini ca amortise si zdup! s-a aruncat in fata pe burta cu fata de covor.Nu se intampla nimic grav daca nu avea suzeta pacatoasa in gura.Urmarea?Buza de sus sparta rau, sange si panica.Nasi-sa, saraca, certata de nas ca n-are grija de copil ( ca si cum de Piulita poti avea grija! ), D. crizat ca i s-a accidentat odorul, eu la baie il spalam pe Piulita care vorbea non-stop si nu ma lasa sa-l curat de sange, sangele nu se oprea si eu eram terminata dar ma tineam tare pe pozitie ca doar nu era sa plang ca ii curge sange lui Piulita din buza?!
I-am dat cu niste glicerina, i s-a oprit si sangerarea, cheful a fost stricat, nasii s-au dus incet-incet la casa lor, noi l-am spalat, toaletat si hranit pe Piulita si l-am bagat la somn.Slava Domnului ca s-a dus si ziua asta, Piulita dormea zambind prin somn , iar noi ne-am culcat pregatiti pentru o noua zi, speram linistita, caci daca nu, vrem sa fie saptamana fara weekend.Noi nu mai avem nevoie de weeekend-uri!
Later edit: dimineata, buza lui Piulita arata asa:

Iar ca sa-i fie iertate toate pacatele de weekend, a baut din cana singur 😀

12 comentarii la “Nu mai vrem weekend-uri !!

  1. Buna ziua,

    Va intereseaza un schimb de link-uri ?
    Pentru un link inspre http://www.jocurik.com eu voi adauga link-ul dvs. pe http://cattasblog.blogspot.com si pe http://www.jocurik.com/parteneri.php – pagina partenerilor site-ului meu .

    Date link :
    =>Titlu site : jocuri noi
    =>Descriere : jocuri noi
    =>Link : http://www.jocurik.com

    sau

    Jocuri noi

    Confirmati raspunsul ( pozitiv sau negativ ) la adresa de mail jocuri3d@gmail.com
    Imi cer scuze pt. deranj !

    O zi buna,
    Catalin !

  2. Eheeee, stai sa vezi cand o merge singur cum e!

    Si buzita nu arata prea rau.
    Ai noroc ca inca sta in patut, cand sta, daca nu tipa, cum am vazut mai devreme; a mea a inceput sa mearga la 10 luni, adia sa mearga singura, tinandu-se da pat, masa…ce apuca…dupa asta nu i-a mai convenit patutul, neam, asa ca pe la 11 luni, cand m-am dus la baie, si-a aruncat din patut 2 paturele, vreo 3 plusuri si ea dupa ele. A avut grija Domnul sa cada pe tot ce aruncase ea, ca altfel…era vai si amar.

    Deci, fii pe pozitii ca acum incepe.
    De dezvoltarea motrica asa e, fetitele incep sa se ridice, sa mearga mai devreme decat baieteii; a mea si vorbea f mult, ma-ma a zis e la 4,5 luni, ta-ta pe la 7 luni, apoi de la vreo 11 -12 luni, a luat o pauza si nu mai zicea nimic…ma si speriase; dupa care a inceput din nou, cateva cuvinte, iar dupa gradi si-a dat drumul bine de tot, de nu mai tace toata ziulica.

  3. off musai sa fie el vedeta zilei :-)) las’ ca-i trece buza pina o sa pupe fetele .
    pupici si sa va fie fiecare zi un (happy) valentin day !!

  4. @ellis: sunt pregatita ca se vor intampla diverse, dar de fiecare data reuseste sa ma surprinda :-D.Si mai maricei baietii se dezvolta mai greu ca fetele, cred ca toata viata sunt mai inapoiati decat noi,asa-i? 😀

  5. Si Eliza si-a spart buza in week-end si a bocit de numa-numa si ii curgea si sange, eu furioasa pe taica-su ca n-a fost atent la ea, ea se ghemuia la pieptul meu bocind de ziceai ca i s-au inecat toate corabiile. Si nu e prima oara si sunt sigura ca nici ultima!

  6. Citesc si zambesc plina de nerabdare. Oare bubulina noastra va fi la fel? imi pare rau pentru emotiile pe care vi le da Surubelul vostru, insa sunt sigura ca va veti aduce aminte cu placere si nostalgie de toate aceste momente. Pana atunci, rabdare de fier!

  7. @ cojocarii: rabdare avem, acum ca-i de fier sau nu…Cu siguranta si Bubulina voastra va face ceva ispravi, vorba aceea:” baba frumoasa si copil cuminte nu exista! ” 😀 pupici

  8. Bine, ma, dar pe mama, daca ar pune-o cineva in pat ca sa-si faca cine stie ce alta treaba, ea ar sta acolo linistita?! 🙂

  9. @ drstoica: da ma, mama ar sta acolo si o saptamana, linistita, sa nu mai vada si sa nu mai auda nimic, sa-si descreteasca creierii pusi zilnic pe bigudiuri.

Lasă un răspuns

